24 Haziran 2009

kızıl gül

aşağıdaki şarkıyı uzun süredir takılmış durumdayım.
durup durup söylüyorum filan. üstüne de geçen gün çok hoş kızıl saçlı birini görünce aklıma geldi ki ben hiç kızıl biriyle birlikte olmadım. 72 milletten 9 kavimden kız arkadaşım oldu da kızılı hiç olmamış anasını satayım.
yadırgadım.
beyaz tenli, kızıl saçlı ve kapkara gözlü hatunlar! size sesleniyorum. gelin bana

alakasız bir konuya atlayıp bilimsel tespitte bulunacağım. hasatlığın ismini ben koyuyorum. bankacı götü hastalığı.
bankacıları tenzih ederim (özellikle garanti bankası beykent şubesindeki ahu gibi hanımefendiyi) tabii. sadece onlara has değil. oturarak çalışan herkeste olan bir hastalık.
tanımlamak gerekirse; bir adet değirmen taşı düşünün. sonra bu düşündüğünüz taşı alıp bir bayanın pantoluna, eteğine sokun. aha işte bankacı götü hastalığı.
anacım o şey kalça filan olamaz. bildiğin yamulmuş, biçimsiz, lömbür lömbür et parçası. ayıp ayıp.
eğer işin fiziksel kusurlar yaratıyorsa bu kusurları gidermek için harici oalrak çaba sarfetmek zorundasın. bahanesi yok bu işin.
zaten -gerçekten biyolojik bir sorunu olanları tenzih ederim- şişmanlığın salaklık olduğunu düşnüyorum. çalış lan. yemeyerek adam gibi vücuda sahip olacağını mı sanıorsun?
spor yapacaksın. yok bunun başka yolu. bilim adamları bin yıllardır uğraşıyor ama spordan başka çözüm yok işte. spor yapmak için spor salonuna filan gitmeye gerek yok. evinde oturur yaparsın. aşırı fazlan varsa günde yarım saatini ayır. aşırı değilse 10dk bile idare ederin çok üstünde bir fiziğe sahip olmak için yeterli. niyetine girmek önemli.
bunlar nerden çıktı derseniz çok kızarım size de.
etrafınıza bakın lan. her yer işkembe dolmuş. bizim nesilden zaten ümidi kestim ama yeni nesil bizimkilerden de beter. giderek kötüleşiyor fizikler.
selülitten nefret ediyorum. pörtleyen göbeklere bakınca gözümün önüne sadece işkembeleri geliyor. bok lan onlar.
kimse bahane uydurmasın -gerçekten biyolojik bir sorunu olanları tenzih ederim- çalışsın.

ha bi de sayın işkembeler dar, göbeği açık, götü bacağı ayrı pörtleten şeyler giymesin.
kimse önemli olan iç güzellik edebiyatı filan yapmasın. sokakta gördüğüm insanın içine mi bakacağım allaasen hee
karpuz mu lan bu yarıp içine bakayım

sinirlendirdiniz yine beni. dağılın şimdi

2 yorum:

  1. senin arkadasin bir obez kalbini kirma: ))

    bunlari beni gaza getirmek icin yaziyorsan yapma, kalbim sıkıstı bak simdi fena ooluyorumçdfkljfnmv inmeindiiidfşlskfşjgjşnçjöb

    YanıtlaSil
  2. x = kilo vermeye yönelik düzenli spor yaptığın yıl sayısı
    y = diyetlerle uğraştığın yıl sayısı
    z = ko'tüne be uğraşamam dediğin yıl sayısı

    x < y ise kalbini de kırarım kafanı da
    x < z veya y < z ihtimallerinden bahsetmiyorum bile.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür