02 Haziran 2009

malarko

az önce muhteşem bir mallık yaptım ve gittim kitap aldım
niye yaptım bilmiyorum. basiretim bağlandı resmen. hayır diyemedim içgüdüme. kitap almak mallık değil tabii ama 1,5 hafta kala gidip öss konu anlatım kitabı almak mallık. öss'ye ilk girdiğimde de buna benzer bir şey yapmıştım aslında. 2 hafta kala ilk test kitabımı almıştım.
bu sefer testlerim vardı. geçen sene aldıklarımın sadece 2 tanesini çözdüğüm için geri kalan 8tane ambalajından çıkartılmamış şekilde duruyordu. hala duruyorlar. sadece 1 tanesini daha paketten çıkartıp 18tanecik soru çözdüm... 2 hafta önce...
baktım konu eksiğim var. olasılık molasılık unutmuşum. her şeye %50 diyorum. ya olur ya olmaz lan. olasılık da nedir. piyangonun sana çıkma ihtimali 10000000da 1 fakat ya çıkar ya çıkmaz anasını satayım. %50dir bunun ihtimali. kabul etmiyorum başka türlüsünü.
Güvender, öss matematik 1, konu anlatımlı...
lisedeyken bile böyle kitap almamıştım ben be
24lira verdim. içime oturdu. inşallah açıp bakarım. hatta sırf parası için açıp bakmak zorundayım.yaylı tanbura yay alırdım o paraya lan.
kahrolsun kapitalist sistemin pis sınavları!
yaşasın al tavuk, ver ekmek ticareti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür