24 Haziran 2009

vakfıkebir

ne zamandır oturup da adam gibi bir şeyler yazasım yoktu. yazmadım o yüzden.
1-2 sefer yazasım oldu ama onda da vaktim olmadı.
şimdi de yazasım yok ama çok ara verdim diye yazıyorum.
pek sık milongaya gider oldum son dönemler.
perşembe günü TangoPoint, dün de Vakıftepe Kır Milongası'na gittik.
Güralp gerçekten güzel beceriyor bu işi. Vakıftepe şahaneydi. boğaza nazır, çimen, ağaç, ıhlamur kokuları, tepede yıldızlar, hoş müzikler (Yüksel Şişe'ye teşekkürler) falan filan ama boştu lan. millet denyo mudur nedir. 20kişi yoktu bile. üzüldüm. öyle bir yerin milongası uzun sürmeli. katılım çok olmalı.

okuldaki tango dersleri nihayet bitti geçen hafta. niye nihayet dediğimi bilmiyorum. içten içe sıkılmışım demek ki. vallahi bak kendi kendine çıktı nihayet lafı. yoksa keyifliydi.

açıköğretimde ikinci sınıf olabildim nihayet.51'le mi 52 ile mi ne geçmişim. bütünlemede de muhasebeyi veririm tam olur. muhasebenin ne ara ne de son sınavına girebildim. not olarak 666 gözüküyor. aöf bize bir şey anlatmaya çalışıyor galiba.

köf'te (kapalı öğretim fakültesi) sınavlar başladı. ne yapacağım bilmiyorum.
bu sene öss sonucu ve devamı istediğim gibi olsa bari. zil takıp oynamam ama çok sevinirim. Sübaneke işalla yareppim sübaneke işalla dinimiz amin

tekrar tekrar söylüyorum. biriniz unutursa öbürünüz uyarsın herkesi (lan sanki kaç kişi okuyor ki); öldüğüm zaman arkamdan mevlütler, dualar olmasın. kesinlikle istemiyorum. mezarımın başında da canlı müzik istiyorum. canlı çok kastırır derseniz Erkan Oğur dinletin. dallama imamlarla uğraştırmayın. yanlarında seyyar amfi taşıyor herifler yaa. bilmem hangi meleğin sorduğu sorulara kolay cevap verebilmesini nasip et diyen imam mı olur? sen kimsin lan?
ösym hazırlasın bari soruları. bak yine tepem attı. istemiyorum öyle zibidi cübbeli. Sami gelip 2 kelam okusun başımda daha iyi. vallahi istemiyorum öyle şeyler.
kastamonulu'nun dediği gibi "gömün .mna koyayım"
ne uğraştrıyorsunuz.
yedisi, otuzu, kırkı, ellisi, ayaklısı filan da istemiyorum. çok niyetine girerseniz onlarda da müzik dinletisi ayarlayın. olmasın başka bir şey. kimseye işkence çektirmeyin. bak aklıma ne geldi. tabutum taşınabilecek şekilde ölürsem tabutu taşıyanlar arada birbirlerine sacada filan yapsın. hatta tabutla colgado çok şık olabilir. meyyit namazı öncesinde de dans edenler (o kadar uğraşıyoruz tangoyla. 2-3 çift de gelsin artık cenazeme) eşleşip "adios nonino" eşliğinde dans etsinler. ortama yakışır parça seçtim ama hee. meraklı olanlar parçayı araştırıp hikayesini öğrenir. benden bu kadar. aramaya teşvik ettim işte.

iş yerindeyim şimdi. çok boktan iş yeri. yani sakattayız. yangın merdiveni yokmuş diye ruhsat sorunu çıkartıyor belediye. binayı bilen bilir. yangın merdiveni yapılması imkansız bir yapı. olmaz yani. ay sonuna kadar süre verilmiş durumda. bi' hal çaresine bakılacak artık.
kötü lan böyle bürokrasiler.

şimdi işe döneyim biraz. yazasım yok deyip 10 sayfa yazdım zaten.
daha sonra ten beyaz saç kızıl güller diye yazacağım. günlerdir aklımda

2 yorum:

sana hayranım özgür