25 Haziran 2009

nikâh

Tanser abi ve ablam evleniyormuş.
sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

şaka lan şaka. niye mutluluk duyayım. bana mı takı takacaksınız sanki. taktırmam kendime. ayıp.

1-VIII-2009 Cumartesi günü 4'te veya 14'te (annem emin değilmiş. ilk başlarda hep 4 dedi. sonra 4 mü 14 mü diye sorunca "hee onu bilmem. 4'lü bir şey işte" dedi) Ataköy Yunus Emre Kültür Merkezi'nde.
muhtemelen orda olurum. gelenlerle görüşürük.
çok sevindirici bir haberim var ki düğün yapmayacaklarmış. vallahi billahi sevindim.
10dk nikâh tamamdır. gerisine gerek yok. günüm ölmeyecek lan.

14 yorum:

  1. Gelmek istermiydim bilmiyorum ama istesem de gelemem; çünkü o gün Ankara'da kız isteyecez biz:))))

    Çiçeğimi, çikolatamı, anamı, babamı alacam; dayanacam Cadının kapısına:))))

    YanıtlaSil
  2. "Bu sefer güldürmedi"
    -NY Valentine's Post

    ağzından çıkanı kulağın duysun lan. ne diyorsun sen öyle!
    tövbe de. şakası olmaz öyle şeylerin.
    yol yakınken dön. vallahi bak. ciddiyim. genceciksin daha. yanarsın.
    bi'şey deyin lan. gidiyor çocuk

    YanıtlaSil
  3. nihohahaaahaaaaa!!!!! Artık çok geç dostum! O benimmmmm!!!! hihohahahaaaaaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  4. göz göre göre ateşe atlıyor çocuk. şştt Aziz, oğlum bi tut şunu. bak sana boşuna mı emanet ettik. böyle olacağını bileydik ne yapar eder İstanbul'dan yollamazdık.
    cadı kazanı uzaktan hoş gözükür Onur. yaklaşma. yanarsın. bak hâlâ vaktin var. aklını kullan... milletin gazına gelme. bırak o kızı. gerekirse gel beni al ama yapma etme gözünü seveyim. genceciksin lan daha. bu hallere düşecek adam mıydın sen
    yapma

    YanıtlaSil
  5. Aziz'den medet umma boş yere, onu da düşürdüm tuzağıma. Sıra sana da gelecek, az kaldı... Nihohahaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  6. Kötü emellerine alet olmayacağım.
    Gerekirse tahta kazıkları böğrüne böğrüne çakarım.
    Onur, Aziz! Titreyin ve kendinize gelina lan. Uymayın bu büyücüye.
    Ferhat Güzel'den "kalbim seni iknor etti" namesini mırıldana mırıldana can vereceksin. Böyle kötülükler peşinde koşan birisine ne bu dünyada ne öbür dünyada gün yüzü göstermem.
    Bekar erkekler tarikatına bulaşarak hayatının hatasını yaptın beybi. Onur da er ya da geç özüne dönecek. Başka çaresi yok!
    Oyuna gelmeyin arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  7. Hmmm... fazladan iki kurbağa bacağı daha koymam gerekecek senin yüzünden... neyse, tadın güzeldir umarım, kargama yem yapıcam senden!

    YanıtlaSil
  8. Tadı o kadar güzel ki kimseye bozdurmaya niyetli değilim.
    İyilerin yılmaz savunucuzu, cesur cengaveri, kötülerin baş düşmanıyım.
    En yakın dövüş sanatları kulübüne gidip kendini savunmayı öğren bence.
    Mitrilimi giydim, geliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Seni kertenkeleye dönüştürmem bir minik parmak hareketime bakar dostum, acele etme, er geç düşeceksin o kazana. Puhahahahahaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  10. Çok pis jiu jitsu yapıp parmağını hareketsiz hale getirirsem görürsün gününü.
    Erkek adam o kazana düşmez, düşürülmez. Kendi iradesiyle, göğsünü gere gere abdest almaya girer o kazana (?)
    Kanımın son damlasına kadar direneceğim.
    Ha, ola ki kertenkeleye dönüşürsem de çok pis kuyruk bırakıp afallatırım seni.

    YanıtlaSil
  11. O kuyruğu defalarca kopartıp defalarca yenisinin çıkışını izlemek benim için bir zevk olacak beybi!

    YanıtlaSil
  12. Bu yol uğrunda gerekirse yenisi çıkmasın. Hiçbir fedakarlıktan kaçınmayacağıma şerefim, namusum ve kuyruğum üzerine and içerim. Ne mutlu bekarım diyene!

    YanıtlaSil
  13. Benden geçti artık naparsın.. :) ağustos başında tuzlu muzlu kahve yapcaz onura... he bana gelirsen: evlenmek mi, ben almamayım..

    YanıtlaSil
  14. Tuzaklara düşüp karı milletinin hain planlarına alet olmayacağını biliyordum.
    "Bekarlık sultanlıksa evlilik krallık" diyenlerin beline beline ıslak odunla vuralım.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür