15 Haziran 2009

össtaciz

it was an interesting weekend.
şaka şaka. ha ha haa ingilizce yazacağım diye tırstınız değil mi lan?
yazamadım bir süredir. her gün birşeyler oldu. inşallah unutmamışımdır.
perşembeyi yazmış mıydım hatırlamıyorum. Didem sağ olsun öss için çalıştırdı galiba. soru çözmeye çalıştık. 30-35 civarında bıraktık. adam olana çok bile.
yanarım yanarım da matematik kitabına verdiğim 24liraya yanarım. sadece 1 veya 2 sefer tuvalete girerken yanıma alıp kapağını açtım. onda da konu başlıklarına bakabildim sadece. uykusuz okumak daha cazip geldi. kenefte mizah dergisi okunur arkadaşım. ıkınmanın bünyeye etkilerini düşün... gülerken de istemsizce ıkınırsın. işin kolaylaşır... her neyse
cuma günü telefonu evde bırakıp gitmişim tangoya. keyifli ders oldu. Ortaçgil cd'si hediyesi geh pisi pisii... aldım. danke dir, Burçak.
bi'şeyler daha olmuştu o gün ama unuttum şimdi. her neyse
cumartesi sabahı benden beklenmeyen bir şey oldu ve tanbur dersine erken gittim.
hem de 20 dk filan erken gittim. bende şans yok ya. bu sefer de hoca geç kaldı. gayet verimli ders oldu.
çıkışta yine aldım votkamı tiyatroya gittim. oynuyoruz ediyoruz. Mehmet Ali Alabora, nam-ı diğer Memoli geldi seyirci olarak.
akşamüstü amcamın biri Ece'ye merhaba demiş. o da merhaba tanışıyor muyuz diye sormuş. kaç haftadır izliyorum sizi filan demiş. eli yüzü, giyim kuşamı düzgün bi adammış. 1 saat kadar sonra son seyirci geldiği esnada Ece'ye saldırmış aynı adam. kolundan tutup duvara yapıştırmış. tam o sırada Utku ve seyirci onların yanına gelmiş. Utku adamın üzerine yürüyüp kurtarmış kızcağızı.
oyun giderek lanetini mi sarıyor üzerimize anlamıyorum ki.
2 hafta önce de Melis zor durumda kalmıştı. geçen hafta Betül'ün kolu yandı. bu hafta bu olay oldu. 3 hafta önce de masa çalınmıştı. gerçi sonradan bulundu ama geçmiş olsun yani.
haftaya ne olacak merak ediyorum.
Vecdi Amcalar bizdeydi haftasonu
iyi k geliyorlar da karnım sıcak aş görüyor. börek mörek de yapıyor Perihan Teyze. iyi oluyor yani. gelsinler sürekli.
sabah kalkıp ÖSS'ye gittim. son 2-3 haftadır aşırı trafik oluyor diye erkenden çıktım. 7 buçuğu biraz geçiyordu. o kadar erken yani. anasını satayım yol bomboştu. 15dk.da Sefaköy'e vardım. 15-20 dk da okulu aradım.
1,5 saat önce gitmiş oldum kısacası.
sağda solda oturup hatun keserim diye düşündüm ama yok anasını satayım. o da yok. çok köfte bir nesil yetişiyor. herkes patates gibi. kıçını başını geçtim, yüzlerine bile bakılmıyor lan.
çok yüzeysel oldu galiba ama durum böyle. üniversite terkler olur, tekrar tekrar sıava girenler olur diye düşünmüştüm halbuki. ya küçükler ya da arkanı dön kaç tipleri var.
dönüşte ablama gittim. Tanser Abi filan bize geldik hep birlikte.
Tanser Abi'nin dizüstü bilgisayarıyla boğuştum. ilk defa bi dizüstünün bütün parçalarını söktüm. kafayı yedim. Toshiba'dan nefret ediyorum artık. dandik lan. ilerde bir gün dizüstü almak zorunda kalırsam (nefret ediyorum hepsinden) kesinlikle Toshiba'yı tercih etmeyeceğimi biliyorum artık.
haa bunları yazarken sınavı anlatmayı unuttum. zaten her şeyi unutmuşum. barajı ancak geçerim. o kadarı bile çok zaten. ne işim var yıllarca hiçbir şey yapmadıktan sonra sınavda mınavda.
akşam oldu, yattım. sabah oldu kalktım.
tükkandayım şimdi de.
dün Serkan, Yusuf, Burçin Abi, Cansu ve daha nicelerinin doğum günüydü. ne bereketli günmüş. Cansu Bacı'yı aramayı unuttum. şimdi yazarken aklıma geldi.
bu akşam Suzi göreceğim.
Elif'te milangodayız.
haydi rast gele.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür