01 Haziran 2009

özet

uzun uzun yazmaya üşeniyorum. hoş ne zaman böyle desem ardından epey uzatıyorum ama birazdan iş yerinden çıkacağım için öyle bi şansım yok gibi gözüküyor.
çarşamba, perşembe ve cuma günleri mayıs etkinliği ile geçti. sunuculuk yine bana patladı. astronomi sunumu yapmadım bu sene. elimi eteğimi çekip gençlere yol açıyorum.
ilk gece tanbur çaldırıp gösteri yaptırdılar.
henüz tanburun tasından anlamayan adama tanbur çal dediklerine göre (çoğul konuştuğuma bakma blog. bildiğimiz Serkan dedi bunu) epey zor durumdalardı. Deniz ve Orçun halletti Allah'tan ki.
onların yanında sağ olsun Feyza yine hayat kurtardı. dikkat ettim de sürekli Feyza şu gün müsait misin, bugün müsait misin deyip gösteri kilitliyorum kızcağıza. o da alıştı artık.
cuma günü değişik bir tango dersi yaptık. eczacılık dekanı biraz kızmış kulübe ve giriş listesi olayını devreye sokmuş. tabii güvenlikteki liste önkayıt listesi olduğu için içeri giremeyecek onlarca kişi vardı. ben de milleti toplayıp merkez yerleşkeye, astronominin önüne götürdüm. açık havada, çimlerin üstünde, müziksiz ders yaptık. az yaptık zaten. sonra astronomi sunumlarına soktum insanları.
liseli kara böcekler sağ olsunlar canla başla uğraşıp inadına geliyorlar. aşık olmalarından korkuyorum.
cuma günü Zeynep insanı da geldi. birlikte döndük. 4buçukta yatıp 7'yi biraz geçe kalktım ve sınava gittim. 1-2 dakika farkla kaçırdım ve giremedim. elimde tanburla güngören yollarını aşındırdıktan sonra tanbur dersine gittim. tanburu kılıfından bile çıkarmadıktan sonra çıkıp tiyatroya gittim. 13-14 kişi filan geldi. Melis gayet boktan bir durum yaşadı. anlatmayayım burada.
oradan sonra Bircan'la idman yaptık. sonra Bailatango'ya gittim. 11 filandı gittiğimde. BJK'ye uyuz oldum. tutmaya yüz tuttuğum takım olmasına rağmen taraftarlarına girişmek istedim. hele sabahki manzarayı görünce daha da fitil oldum.
milongada pek dans etmedim. çok uykumv ardı ve yorgundum. zaten sabahın köründe de kalkıp sınava gitmem gerekiyordu. gece 2 gibi uykumu kaçırmam lazım deyip yerimden bi' kalktım, kalkış o kalkış. sabah 6da oturdum. oturdum dediğim de yarım saat filan. orada sabahladık. dans ederek sabahlamayı özlemişim. Emel, Feyza, Elif, tangotek(diskotek) Tuncay, Baila Tayfun, Kimlerdenbilmem Metin Bey ve Zeytin ile sabahladıktan sonra Cihangir Camii'ne gittik Feyza ile. kürt böreği ve kayısı suyu eşliğinde düşen kafayla kahvaltı yaptım. hayatımda yemediğim akdar tokat yedim ve tokat attım.
sonra sınava gittim. İslam Hoca ile görüştüm.
eve döndüm. öğlen uyuyup akşam 10'da kalktım.

dedim uzun olacak diye. çıkıyoruz şimdi.
haydi yallah bana
d.n: Zeyno'ya dansıyla ilgili eleştirilerim/tavsiyelerim var. üşenmezsem bilahare yazarım. cümle aleme buradan rezil olsun teyze çoraplı insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür