08 Temmuz 2009

açık deniz

bu yılın ilk yüzme eylemini gerçekleştirdim bugün. hem de hayatımın bir ilkiyle birlikte.
dolunay eşliğinde açık sularda(100mt filan açık sayılır lan) yüzdüm.
yanımda da ince güzel sesli, uzun boylu, iri memeli, siyah saçlı, açık tenli, ıslak vücutlu ve üstsüz birisi vardı.
böyle söyleyince ne kadar da hoş oldu. Altuğ lan. bildiğimiz Altuğ. erkek anasını satayım. günün birinde erkeksiz de girerim belki. allah büyük, sandal küçük...
yatıyorum şimdi

Küfürbaz Haydo'yu izleyin

2 yorum:

  1. ahaha ya ben de hayali bi kadın sandım okurken :D

    YanıtlaSil
  2. kadın milletinden çok koptum son dönemlerde. hayali bile uğramıyor ki
    dün geceki durum daha da vahimdi. Altuğ'a ek olarak uzun ve dalgalı saçlı, zayıf, üstsüz, 23 yaşındaki insan ve dolgun vücutlu, yağsız, kumral, müzisyen birisi daha vardı
    Aziz ve Orçun
    4 mal gidip gece gece denize girdik.
    yakında Sarayburnu'ndan da girerim. o halet-i ruhiyeye girmek üzereyim.
    mangalımı ykarım yol kenarında, beyaz çoraplarımı çıkartıp denizime atlarım
    ooohh göbeğimi kaşıya kaşıya gezerim sonra da

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür