13 Temmuz 2009

ev

aas ve starfest bitti, eve geldim.
şöyle çalıltırdılar, böyle köle muamelesi yaptılar diyemeyeceğim çünkü şu blogosmanı okuyan hemen herkes ordaydı ve ne kadar iş yapmadığımızı herkes biliyor.
aas'de görevliyem deyu akşamüstü gittim mesela. 4-5 sunumdan sonra yola Kilyos'a çıkıldı. orda mis gibi odalarda kendi seçtiğimiz kişilerle kaldık. kamp adeşi etrafında geyik, bumkarikari, kabak, düello(başka adı vardı bunun. hatırlayamadım birden) oynadık. sonrası kötüydü biraz. sarhoş olan arkadaş sayesinde güneş doğduktan sonra yatabildim. şerefsiz Uğur. sattın lan beni. adi. 2dk duşa girip geliyorum dedi. gidiş o gidiş. 45dk sonunda sarhoş hanımı yatırıp odaya gittiğimde daha yeni giyinmişti. küfür ettim. sabah yatıp sabah kalktık. servise yetişmek için apar topar hazırlandık ama yetişememişiz. yürüdük burçbeach'den solar beach'e kadar. yine Uğur'a küfür ettik. ben yolu biliyorum deyip Extreme Sports'ta canlı yayına çıkardı bizi. resmen yamaçtan aşağı indirdi şerefsiz. herifle tanıştığıma tanışacağıma pişman oldum. bi daha şeytan görsün yüzünü.
neyse işte 15dk filan yürüyüp gittik ama grup henüz gelememiş. orda mal gibi uyudum. yataktan haybeye kalkmışız. 1 saat daha uyusak hiçbir şey olmazmış. masalar, sandalyeler vs taşındı ve zorlu görevlerden biri başladı. gün içinde millete oynatacağımız oyunları öğrenmek için oyun oynadık. uçak savaşı... sonra yapacak iş yok diye denize kaçtık. kaçmadık aslında. Ayşegül'e sorduk, o da "gidin tabii ama yarımda yemek var, kaçırmayın" dedi. yüzdük yüzdük saati gelince balık ekmeğimzi yedik. sonra yine yüzdük yüzdük. akşamüstü millete oyunları oynatmaya başladık. 2-3 tur ancak oynattık. fazla ilgi görmedi. ben de vampir fikrini ortaya attım. o sardı milleti. epey süre vampir oynadık. tornavidalı tanrı oldum. akşa yemeği yedik. teleskopların kurulmasına yardım ettik. biraz gözlemden sonra Ajda Pekkan konseri başladı. konseri izledim. yaşlanmış kadıncağız. yorumlarımı sonra yaparım belki(sanmam).
konserden sonra teleskopların yanına gittik yine. biraz yardım ettikten sonra yağmur tehlikesine karşın toplandı her şey.
bu sefer de teleskopların sökülmesine yardım ettim biraz. yurtlara yürüdük tekrar.
odalara girip çıktık dışarı, kumsala. gittim kumdan kale yaptım. uzaklardan biri gelip bozsun diye bekledim sonra gelmeyince kendim tekmeledim.
5'e doğru yatıp 7'deki servis için altı buçukta kaltım.
sevis, metrobüs, otobüs ve ev. uyudum. omuzlarım filan ynamış, kızarmış hep. vay anasını dedim. esmer adam bile yanmış.
akşamüstü halam geldi. hem börek getirdi hem de bizde börek yaptı. ilaç gibi vallahi. daha geçen gün anneme diyordum halam niye hiç börek yapmıyor artık diye. temiz kalpliyim demek. belki de halam temizdir. bilemedim. seviyorum halamı be.
halamın hediyesi olarak İsmail Abi, Hande Ablam ve tabii ki Eylül hanım da geldi. indik parkta oynadık hanımefendiyle. tam zilli.
parka inene kadar ve parktayken dayıcığım deyip eve girer girmez dayıya çeviriyor hitabetini.
sonra Erdem'lere gittim. daha doğrusu gelip aldılar. Deniz gelmiş. dün konserde nispet yapmak için kendisini arayıp dinletmiştim.
uykum var şimdi. gündüz az uyuyabildim.
yarın da kalkıp işe gideceğim zaten. of anam off. şan çalışamadım hiç o kötü oldu.
bu arada öss'den ham 240küsür almışım. öğrencilik için küçük fakat benim çok büyük başarı. beklemiyordum o kadar.
yatayım bari

3 yorum:

  1. Lan ben koştum ya tekmeleyecem diye de sen foto çekecem dur dedin. sonra beraber tekmeledik. ne yalancı bi adamsın lan sen; tpühğğ (tükürme efekti)

    YanıtlaSil
  2. sen 10mt ötedeydin lan
    bak şair ne yazmış "uzaklardan biri gelip bozsun diye bekledim..."
    uzak demiş. tuzak dememiş... yemeğin tuzu yok, biraz tuz at...

    hem o kale benim ilk tekmeyi yedikten sonra bitmişti benim için

    YanıtlaSil
  3. bi de yalancı demeden önce blogosmanın en altından 3. ve 2. cümleyi oku
    doğruları yazdığımı iddia etmedim ki 4yıldır
    (yaşasın kanun açıkları)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür