18 Temmuz 2009

perdesiztanbur

bugün perdesiz tanbur çaldım.
hatta telsizdi de...
çelik telleri yoktu. Ögür Abi'ye tamire gelmiş. o da dandik diye kesmiş tüm perdelerini. çalınabiliyor ama kesinlikle tanbur gibi tınlamıyor. garip bi'saz. ilerde fazla tanburum olursa birini yaparım öyle. belki de yarısı perdeli yarısı perdesiz olur. daha kullanışlı olur. yaylının da muhayyerden sonraki perdelerini kesmeyi düşünüyorum ama önce yeni, ada gibi ahşap tekne tanbur almam gerek. sonra bu cümbüş tekneyle oynarım bol bol.
haa bir de 250€'luk "özel" seri udlardan birinin kapağını yapıştırdım. bununla hava atarım demiştim Özgür Abi'ye. attım. diğerlerinin de kafes ve flato oluklarına yardım ettim. çok marifetli adamım be. muhteşemim hatta.
sevin beni a canlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür