01 Temmuz 2009

şan şöbiyet

bugün düşündüm taşındım ve şarkıcı olmaya karar verdim. vj bülent bile şarkı söylüyormuş. benim neyim eksik sanki
15dk.lık şan eğitimi bile beni muhteşemleştirdiğine göre 1-2 ay çalıştıktan sonra Hafız Burhan'la, Hafız Sami ile, nebileyim Kâni Karaca hiç olmadı Bekir Sıdkı Sezgin'le filan yarışır seviyeye gelirim diye tahmin ediyorum.
Mustafa Hoca sağ olsun inşallah adam edecek beni. zaten benim sesimi ve kulağımı da düzeltirse alsın beni çerçeveleyip duvarına assın gurur tablosu olarak.
bu çalışmalar sebebiyle tangoya ara veriyorum bir süreliğine. iyice azaltıp adam gibi çalışma disiplinine girmem gerekiyor.
yoldan çıkartmayın lan beni. Süreyya Hoca gibi anlayışlı olsanıza ulan adiler.
bir süre gizleneceğim insanlardan.
ha bu arada kabasakala dönen sakalı da kestim. pırıl pırıl odum yine. bıyık ve çene bölgesindeki tavuk götü modeli duruyor sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür