24 Ağustos 2009

ağkitabı

netbook dedikleri ufak, sevimli zımbırtılar var ya şu anda onunla yazıyorum. aslında biraz onunlayım. yani yazdığım doğru ama monitör olarak normal monitör kullanıyorum.
1,08kg ağırlığı ve 5 saatlik pil ömrü var. şahane sesi var. daha ne olsun. tek kusuru ekran çözünürlüğü. yükseklik 600den büyük olamıyor. o sorun da çözülürse tam muhteşem. benim gibi oyun oynamayan, kastırıcı şeyler kullanmayan kişiler için biçilmiş kaftan. al eline cüzdan gibi taşı.
ama şu monitör küçük işte. yerse bir de lcd ekran taşırsın ama astarı yüzünden pahalıya gelir. ağırlık 5 kilograma çıkar.
her neyse. öyle bir yazayım dedim.
derginin yeni sayısı çıkıyor bugün yarın.
yanlış yazmadım. www.sazvesöz.net türkçe ö farfi ile yazılıyor.
onu beğenmezsen şunlar da olur

bu arada bilgisayarcıkla hava mı atıyorsun demeyin lan. benim değil. tükkan malı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür