09 Ağustos 2009

ayazda kalmış

dün mü önceki gün mü ne fark ettim ki benim 1 haftayı geçkin süredir yastığım yok. yaklaşık 1 hafta kadar süredir de üzerime örtecek bir şeyim yok.
yastığa ne olduğunu hiç bilmiyorum. bir gün geldiğimde yoktu. hiç sorgulamadım.
pike, battaniye, yorgan falan filan ise benim kabahatim. çarşafı değiştirirken üzerime örttüğüm zımbırtıyı da kirliliğe attım ama yenisini alaya üşendim. şimdi geceleri yatarken kapşonlu br şey giyip öyle uyuyorum. serin oluyor çünkü sabaha doğru.
dün gecenin kritiğini de sonra yaparım. üşendim şimdi.
özetle sabahladık. yani bildiğin sabahladık. bi' tek elde şarap şişeleri eksikti. 8'de eve girdim. hoş zaten gece gitmiştim ama öyle işte. deniz iyidir güzeldir. yeni açılan fırından küçük emrah gibi ekmek çalıp koşarak kaçtım. öyle sayılır yani. 2 ekmek alıp para verdim ama bozuk yokmuş. sonra bırakırsınız dedi. tamam dedim ama hâlâ bırakmadım. sonra olmadı ki henüz.
yarın da olmuyor hiç. çünkü yarın her saniye öteleniyor.
-yarın ne zaman olacak?
+yarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür