29 Ağustos 2009

çekirdek

dün adaya gittim. önce Büyükada'ya yazlık sinemaya Wall E izlemeye. ardından Burgazadası'na oturmaya.
Burgazada her zaman en güzel ada bence. Büyükada çok dandik lan. eşek kadar yer. lmaz öyle şey. her yeri tezek kokuyor zaten. hep at boku içinde. halbuki Burgaz neg'zel. her neyse. pek çok açıdan ilkler yaşanmmış oldu. oldu da bitti maşallah; adam olur inşallah.
ayrıca fark ettim ki Toblerone yazmayı beceremiyorum. şimdi de bakarak yazdım. o'lar ve e'leri doğru yere oturtamıyorum bir türlü.
Erdem İzmir'e geri dönüyor. bu izninde kendisiyle epey görüştük sayılır. öncekilerde hep aksilik çıkıyordu. bir türlü denk getiremiyorduk.
yarın neredeyse bütün gün Elif Hanım ile birlikte olacağız. bayram kutlamalarını şölene dönüştüreceğiz (şölen ne garip kelime).

buraya kadar olan kısmı saatler önce yazdım aslında ama size göre sanki bu cümleyle aynı anda yazmışım gibi olacak. publish post isimli güzide turuncu düğmeye basmayı unutmuşum. yazdıktan sonra uyudum, uyandım, Altuğ ile kayalara gittim geldim. çok şey yaptım.
bizim kayaları çok seviyorum ya. ev gibi filan bir yer orası artık. ilerde kendi evim olursa içine kaya koymak istiyorum. zaten merak ediyorum kendi evim olduğunda nasıl olacak acaba diye. değişik bir şey. ya çok bildiğin ev olur ya da garip bir şey olur. ya ne olacağıydı ampûl.
uyku vakti. çok yorgun gibiyim. sersem oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür