03 Ağustos 2009

cübüşahmet

dün gece televizyon izledim. mutfağa şeftali almaya gitmiştim o sırada salonadn Fatih Altaylı ve Murat Bardakçı'nın sesinin yanında garip, yarı türkçe yarı gavurca konuşan cılız sesli birisi. ardından hayvani böğürmeden kahkahalar duydum. garipliği sezip şeftalinin suyunu damlata damlata gittim baktım televizyona. cübbeli cenabet Teke Tek'e konuk olmuş. bir konuşuyor var ya anam benim oy oyyy. Bardakçı amsaya yatmış tansiyonunu toparlamaya çalışıyordu. bekar kadınlar öldüğünde şehitlere verileceklermiş. erkeksiz kalmayacaklarmış. evliler ise son kocalarına verilecekmiş. erkekler istediği huriyi alabiliyormuş. taklalar ata ata gülerken sızmışım bi' ara. sonra ayılıp devam ettim gülmeye.
ramazan ayında tekrardan konuk edecekmiş Fatih Altaylı. eğlence oldu ona da. hep ciddi hep ciddi nereye kadar zaten. bu yaşına gelmiş eğlensin artık.
tekrarı yayınlanırsa veya internette filan varsa izleyin mutlaka.
cübüş tarikatı mensubuyum artık.
çok yaşa be Ahmet.
vay anasını yaa. böyle insanlar var hayatta.

2 yorum:

  1. cümbüşahmet bence o.ya peki kadınlar kadınlara yok mu bu hurilerden..birdaha o programa çısın telefon bağlantısıyla katılmayan adam değil!

    YanıtlaSil
  2. şehilerle idare edin işte
    konsomasyon kurbanısınız orda da

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür