07 Ağustos 2009

gittiğinizyereşuandaulaşılamıyor

Aziz İstanbul'da ulaşım ile ilgili bir şeyler yamzıştı geçenlerde.
bugün hak verdim kendisine.
sadece 2tanecik iş için 1 gün içinde 11 defa toplu taşıma aracı kullandım.
sabah Taksim'den tükkana otobüs(1) Sirkeci'deki ticaret odasına gitmek için önce Zeytinburnu'ndan otobüs(2) sonra Çapa'dan tramvay(3). ticaret odasında o binadan öbürüne savurdular ve nihayetinde "buradan değil; Perpa, Kadıköy veya Esenler'e gitmen gerekiyor" dediler. mâkul olan Perpa'yı seçtim. tramvay(4)la Kabataş'a, funiküfükfük(5)le Taksim'e oradan da metro(6) ile Mecidiyeköy'e geçtim. metrobüs(7)e yürüyüp Perpa'ya ulaştım. ne biçim lanet bir yer var ya. anlatamam. allah sabır versin orada çalışanlara, işi düşenlere. şehir lan. bildiğin şehir. öküz gibi yer. kayboldum içinde. sora sora ito şubesini bulduğumda öğle tatiline girmişti. bekledim. açıldı. fazla sıra beklemeden hallettim işleri. çıktım tekrar metrobüs(8)e binip Zincirlikuyu'ya gittim. doğrudan Zeytinburnu'na gitsene dediğinizi duyar gibiyim sayın okurlar lâkin Fındıklı'ya müşteriye gitmem gerekiyordu. e o zaman Sirkeci'ye gitmişken gitseydin diye cevap yapıştırdığınızı sandığınız anda yüzünüze doğru nah yapar ve elimi kıvrak bilek hareketleriyle genel kabul z ekseninde sallarım. her neyse. Zincirlikuyu'dan otobüs(8)le Kabataş'a; oradan ise tramvay(9)la Fındıklı'ya gittim. işimi hallettikten sonra tekrar tramvay(10)a binip Zeytinburnu'na ve nihayet günün son toplu taşıma aracı olan otobüs(11)e binip tükkana gittim.
bunları yaptığım zaman zarfını öğle tatili diyerek verdiğim ipucundan tahmin edebilmeniz lazım. edemiyorsanız zaten şu okuduklarınızın çoğunu anlayamıyorsunuzdur. gidin biraz sudoku filan çözün.
"bir dokun bin ah işit bugünlerde böyleyim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür