05 Ağustos 2009

rakıkavun

anasonblu gelata içi rakının ete kemiğe bürünmüş hali derdik Ebru Abi ile ama bu kadar olacağını tahmin etmezdim.
deminden beri bi anasonlu galeta biraz kavun şeklinde demleniyorum resmen.
o değil zaten karnım aç. kafaya vurdu iyice. açlık da şımarıklıktan. güveçte kurufasülye var içerde ama yemeğe üşendim. şimdi doğru olan hangisidir? yemeye üşendim mi yoksa yemeğe üşendim mi? bilemedim bunu. gönül yemeğe üşendim demek istiyor. zaten öyle de dedim. aha tekrar diyorum. yemeğe üşendim.
anasonlu galeta ile ilgili değişik de bir anım var. aslında değişik değil. öylesine bir şey işte.
bir gün tango dersine gitmeden önce öğle yemeği niyetine camış gibi yemiştim. her neyse işte derse gittim, bitti ders.
böyle anlatınca anı gibi olmadı. oldu ama ilgi çekici olmadı.
günler sonra milongaya mı gitmiştik neydi hatırlamıyorum. konu rakıdan açıldı. İntizam da rakıya düşkünsün herhalde. derslere gelmeden önce bile içiyorsun dedi.
meğer o anason kokusunu alınca rakı içip gittim sanmışlar.
bak şimdi komik oldu anım

senden kalan tek anı bu solgun sayfadaki güller
alır beni götürürler sevgi dolu yıllara
(Fatih Erkoç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür