03 Ağustos 2009

şekerim

bugün çok yazdım ama sokağa çıkıp geri geliyorum ve sıcaktan at sidiği gibi buharlaşmadan rahatlamak için bilgisayar başında boş boş oturuyorum. o yüzden yazıyorum
neyse, ne diyecektim. hah bu şekerim ve cicim hitabına çok alıştım galiba. Elif Hanımcığım ile dalga geçe geçe başlamıştık kullanmaya ama fark ettim ki etrafımdaki bir sürü kişi bana şekerim demeye başlamış. demek gündelik hayatta da kullanıyorum ki öyle diyorlar. nonoşlaşıyor muyum lan acaba? değildir be cicim. lan yine!
belki de herkes örgütlenip beni paranoyak şizofrenik android yapmaya çalışıyorlardır.
zaten tam akıllı değilim bir de siz tüy dikmeyin be.
acıyın şu fukaraya

2 yorum:

  1. :))))) büyüler işe yarıyor demeeeek; güzeeeeel :)))

    YanıtlaSil
  2. kertenkeleydi, kuyruk düşmesiydi derken kuyruk dediğin şey bu muydu acaba...
    ben gerçek kuyruk çıkıp düşecek sandıydım lahavelahelabela

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür