07 Ağustos 2009

seyrek

nereden aklıma geldi bilmiyorum ama bugün çile yolunda birdenb ire kafama düştü. geçen ay izne geldiği zaman "her haltı yazıyorsun da aşk hayatını niye yazmıyorsun lan" gibi bir şey dmeişti Erdem.
"ayıp lan yazılmaz öyle şey. savaş çıkar" demiştim. "yazayım da necla, leyla, hülya, derya, berkecan birbirine girsin. hepsi birbirinden gizli ya nasıl yazayım. olmaz öyle şey."
geçenlerde de eski yazdıklarıma bakıyordum. ne için baktığımı hatırlamıyorum. megalomanlıktan değil. lazım olmuştu. vallahi unuttum sebebini.
neyse işte. seyrek de olsa yazıyorum aslında. kimisi çok ince gönderme olmuş. bir yerde berkecan'a ilan-ı aşk etmişim ama o tam sayılmaz.
seyrek dedim ve şimdi önüme düştü. saçlarım dökülmeye başladı. feci saç döküyorum. kelleşeceğim yakında. kıvırvık kafaya kellik de at-kelebek ilişkisi gibi durur.
kocaman lan benim kafam. çok komik parlarım güneş altında.
öyleyse shiny happy discoball olalım

I like your style
I like your smile
I love your heart and
I loved you right from the start

(Tower of Power)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür