02 Ağustos 2009

şıpıdık

çok garip şeyler oluyor son dönemler.
ben ki komşuya giderken bile çorap, papuç giyer giderdim artık sokağa terlikle çıkabiliyorum.
sokağa çıktığım yetmezmiş gibi alışveriş merkezine gidip markete giriyorum. hatta soğan, patetes ve çikolata alıyorum. üzerine önce deterjan sonra çocuk reyonunun önünde yarım saat telefonla konuşuyorum. terlik lan. bildiğimiz terlik. şıpıdıkşopuduk ses çıkartan ayak giyim kuşamı.
sonra da kasiyer 3 küsür liralık paraüstünü en büyüğü 25 kuruş olacak şekilde elime tutuşturdu. bir elimde 5litrelik su ve pattizzoğanın olduğu torba diğerinde bozuk paralar, ayağımda terlikle şıppıdık şappuduk yürüdüm geldim eve. bakkala girip bakkal amca bu kadar paraya ne olur desem sakız reyonunu gösterirdi. belki de en küçük ve ucuz patsitoların olduğu yere yönlendirirdi. bilemedim şimdi.
bi' de ekmek alıp ucundan ısırıp yemeye başlasaydım tam olacaktı.
ama eve gelene kadar paraları düşürmedim he. tam para üstü getirdim.
o değil de acaba küçükken yaptığım gibi bozuk paraları biriktirsem yeni tanbur parası toplayabilir miyim?
denemek lâzım. adam gibi bir tanbur ve yaylı tanbur istiyorum artık. çok zil bunlar.
tabii bunlara da şükür ama şöyle bir Onnik veya Vasil yapımı tanbur olaydı. ah ulan tanbur manbur çalmazdım o zaman. kendi kendine çalardı onlar. sadece dokunman yeterli.
günün birinde belki
belki değil mutlak... Erkan Oğur...
(gel beni yoğur...yoğurt...doğurt...doğrult...doğrultu...sus(4))

2 yorum:

  1. "şıpıdık öldürmeli! şıpıdık öldürmeli!" sadece bir çizgifilm repliği gelmedi tabi aklıma okadar okudum. olsun arada bir piknikte atletle voleybol oynayabilecek rahatlığa ermek iyidir.
    asıl bozuk para biriktirirsen o çalgını alabilirsin.bozuk para da iyidir. selametle.

    ahah bide bu arada blogun bana güwenlik kodu yazdırıyor ve o da "inglyz".oldu mu şimdi."ingiliz" dese de yazardım.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür