18 Eylül 2009

babet

şu babet denen çarıkları piyasa sürenin Allah binbir türlü cezasını versin.
bu kadar iğrenç bir giyim şekli olabilir mi yahu? bir de gidip çılgınlar gibi para filan veriyorlar ya. aklım almıyor bu işi. nice huri gibi hatunlar görüyorum fakat ardından küfürü basıp çöpe atacak şekle geliyorlar. olmamalı. giyilmemeli. bir insanı tiksinç kılmak istiyorsanız ayağına bu gâvur çarıklarını geçirin. anında -1500 puan alacaktır.
uzun süredir bu iğrenç pabuç-çarık-terlik karışımı şeylere karşı olan öfkemi dökmek istiyordum ama ksımet bugüneymiş.
hepinizden tiksiniyorum ulan. babetler ülkeyi terk etsin.

3 yorum:

  1. geçen gün bi arkadaşıma gittiydim hatunun ev arkadaşının ayakları eşek ölüsü gibi kokuyordu.1 metre öteden alabiliyorum ben o kokuyu meğer hatun adi babet giyiyormuş.banada zarar verdi babetler

    YanıtlaSil
  2. babetin adisi iyisi olmaz
    hepsi yakılmalı. babetimi yakmam diyenlerin de babetleri alınıp kaba etlerinin... öhm... neyse

    YanıtlaSil
  3. ortalığı velveleye vermeyin.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür