27 Eylül 2009

beltango

hangi akla hizmetse kalkıp milongaya gittim. Ezgi, Ezgi Ceren ve Canan ile dans edebildim sadece. epey ağrım oldu. gecenin sürprizi Altuğ oldu. o da milongaya geldi. çıkışta yürürken Serkan ve Orkun'u gördüm. Aysun'u da görmüşüm aa onu tanımadım ilk başta. sonra şahane bir dedikodunun geri dönüşü olayına tanıklık ettik. benim verdiğim haber bana geri döndü. hem de değişerek. ve arada sadece bir kişi vardı. düşünün yani. neyse, hemen daha da yaydık zaten. sonra Birkan ve Hande'yi de gördüm. Hande erimiş bitmiş. aids filn mı diye merak etmiyor değilim.
ardından çlgınlar gibi gecenin bir yarısı Canan'ın böğürtlenli tatlısını bekledik. sonra daha çılgınlar gibi dolmuş sırası bekledik. en sonunda da en çılgın gibi metrobüs bekledik. kırk beş dakika civarında metrobüs durağında bekledik. vay anasın be. metrobüste sandviççi amca vardı. kulağında kulaklık. beş on dakikada bir ayılıp sandviç var diye bağırdı.
şimdi eve geldim. bel ağrımla birlikte topkek bi' dolu ve soda eşliğinde gece beslenmesi yapacağım. niye? çünkü ilaç içmem gerekiyor. aç karnına içmek iyi değilmiş.
yarın da idmana gideceğim Oğuz'la. fazla çalışmam. zaten böyle olursam çalışamam.
gittim şimdi. çav bella.

3 yorum:

  1. öyleydi ama her zaman için onun yerine meyveli topkeki tercih ederim

    YanıtlaSil
  2. ahuahu dedikodu olayı süperdi. :D
    Lan olm herkes duymuş ayrıca. Resmen 10 kişi aradı bugün beni. :D

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür