04 Eylül 2009

çorman

Cadı Hanım istihare işine girmiş ama işler ters gidince beni kabir azabında görmüş. hadi bakalım, hayırlısı.

geçen akşam Altuğ ile kayalara giderken benzinciden nevalemizi tedarik ediyorduk. meyve uyunu alıp arkamı döndüğümde Özer Hoca'ya çarpıyordum az kalsın. kayınpederine gidiyorlarmış, kola almak için durmuş. arabadan Zehra'yı yakalayıp öptüm. çok büyüdü artık. kocaman oldu kızcağız.

yarın büyük iftar toplantısının onuncusunu yapacağız sanırım. büyük derken gerçekten büyük. iki gün önce geleceği kesinleşmiş kırk küsür kişi vardı. peki ya kim bu insanlar ve nereden çıktı? hepsi kickboks insanları. bunca yıldır birikmiş, hala spor yapan veya yapmayan fark etmez. her ramazanda buluşuyoruz mutlaka. ilk başlarda Tamer Hocam ben ve Burak Abi olarak yapıyorduk. ardından Asım Abi, Alper, Ozan Abi, Burak (Özcan) Abi eklendi. giderek büyüdük. Asım Abi n'apıyor acaba. çok iyi insandı.
sanırım daha doğru bir şekilde müzik çalışmaya başladım. bilemiyorum ne kadar doğru olduğunu ama sanki önceki uğraşlarımdan daha doğru bir yoldayım.

yarın sabah AÖF sınavım var. sonraki sabah da var.

başka şeyler de vardı da unuttum. aslında unutmadım da üşendim.

1 yorum:

  1. YAzmaya üşenme tamam hell yeah ama şu AÖF midir nedir ona çalış.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür