24 Eylül 2009

derskaydıkimekaydı

ders kaydına gititm. bekledim, bekledim, bekledim ama yine yaptıramadım. hangi derslerden muafım, hangi dersleri alabileceğim merak içersindeyim. hepsni geçtim dersler başladı ulan.
sonra Burçin Abi'ye gittim. aylar üzerine nihayet görüşebildik. her şey normal seyrinde. bombok. keyfi yerinde ama. en azından artık müzik yapabiliyor. çok tatlı parçaları var. onların kaydını bitirip askere gidecekmiş.
ordan çıkıp eve gelirken Metin Hoca'ya uğrayayım dedim. bi'kaç şey konuşmam gerekiyordu. gittiğimde dersi başlamak üzereymiş, başı çok kalabalıktı. tuttu beni dersine soktu. tabii ki itiraz etmedim ben de. Metin Hoca'nın dersine girme fırsatı bulmuşum hiç teper miyim. ders çıkışı da Emel ile konuştuk biraz. az önce de eve geldim nihayet.

bu aralar çok fazla sarhoş oluyorum. sonum hayır olsun. alkolden filan değil. hayatımda hiç alkolden sarhoş olmadım zaten. sarhoş olacak kadar içmedim ki. müzikle sarhoş oluyorum. çok garip bir his. bildiğin sarhoş oluyorum. sersemliyorum müzik dinleyerek. yaşamayan bilemez. sırf alkol sarhoşluğuyla farkını anlamak için camış gibi içeceğim bir gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür