09 Eylül 2009

elveda



Elveda Rumeli'nin yeni dönemi başlamış bu hafta. dün şans eseri öğrenip indirdim. birazını da izledim ama anlamadım. Fatma ne zaman öldü? nasıl öldü? Hasan'ın yeğenleri ne vakit o kadar büyüdü. hepi topu dokuz yıl geçmiş. bir tanesi evlenip çocuk sahibi bile olmuş. ufacık Zarife bile eşek kadar olmuş. ayrıca bunca yıl geçmiş olmasına karşın hangi yüzle İlyas Zabit, aman yok artık İlyas kumandan oldun diyor sütçümüz? bunca yıl içersinde alışamamış mı hala. yoksa dokuz yıl onlarda da üç ayda mı geçti. bunca yılda Mustafa hiç mi yaşlanmadı? en önemlisi İspanak Namık yok lan. belki geri gelir. ona benzer bir konuşma geçti. her neyse. yeni sezondan ziyade yeni bir dizi gibi olmuş. kadro çok değişmiş. doğal olarak konular da değişecek. hadi hayırlısı.

tam yaşlı teyzeler gibi oldum be. dizi izle, sonra anlat. peheeyyt. Canım Ailem başlasın da ona da dokundurum belki. ayrıca Erkan Can da tekrardan ekrana dönüyor. Elveda Rumeli'nin altında reklamı geçti. unuttum şimdi dizinin adını. dizi ATV'de izlenir sloganından yola çıkarak evet lan diyorum. şimdiye kadar yapılmış en güzel ve sürekli diziler genellikle ATV'den çıkma. en azından benim izlediklerim öyleydi. hepsi demiyorum. çoğunluğu.

1 yorum:

  1. Evet ama artık akıl ve ruh sağlığı için Atv izlemiyorum. Hele haberlerine denk gelirsen yemek yerken filan offf, aman diyim. :)
    Bir de Süper Baba yeniden yayınlansın.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür