16 Eylül 2009

hediye

dün hediye aldım. hediye verdim. ekonomiye can verdim.
verdiğim hediyenin maddi değeri tabii ki yok ama kim takar maddiyatı. kahrolsun kapitalist sistem.
asıl hediyemi bugün hazırladım.
piyasada bulunmayan küçük boy nota defteri. sayfalarını hazırladım, kapağını hazırladım. gittim bastırıp şahane bir defter yaptım.
istediğin gibi taşı yanında. ilk olmasından ötürü ufak tefek hataları var tabii ama yine de hoşuma gitti. kendime de yaptırırım belki. bir aksilik çıkmazsa akşam sahibine takdim edeceğim. güle güle kullansın. resimlerini de ekliyorum. bilgisayar kamerasından çektiğim için görüntüler
biraz dandik.


arkadaki çizgili göynek içindeki zat benim hee. ünlü oldum

5 yorum:

  1. Can-u gönülden tebrik etmek istiyorum seni böyle bi hediye hazırladığın için. Aslında daha da ötesi, hediye almak yerine yaptığın için. Hediye dediğin zaten manevi bişiy olmalı, üzerinde emeğin, sevgin, dostluğun olmalı, senin elinden çıkmış veya senin izini taşıyor olmalı. Benim de düşününce sanırım aldığım en güzel hediye bana özel yapılmış bir not defteriydi. Hatta mim yazacak vaktim olduğu zamanlarda bu konuda bir mim başlatmayı bile düşünmüştüm ama kaynadı gitti araya. Afferim len sana, kertenkele!

    YanıtlaSil
  2. hediye teslim edildi, beğenildi ve anında bir suzidil ezgi mırıldanılıp bestelendi.

    el emeği güzeldir her zaman için. fabrikasyonu döver, ağzını burnunu kırar.

    YanıtlaSil
  3. suzidil'i suzigil diye okudum. Ne güzel değil mi?
    Gerçi onun da ne olduğunu pek bilmiyorum. Araştıracağım birazdan. :)

    YanıtlaSil
  4. suzidil'i suzigil diye okudum. Ne güzel değil mi?
    Gerçi onun da ne olduğunu pek bilmiyorum. Araştıracağım birazdan. :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür