24 Eylül 2009

helallik

hakkını helal et blogoğlan. her an aranızdan göçebilirim. belim düzelsin diye motorlu vasıta kullanmak yerine tıngır mıngır yürüyerek geldim, kesmedi on dört kat merdiven çıktım. normal şartlar altında birazcık ağrım varken bunları yapsam olimpiyatlara katılabilecek kadar düzelirdim fakat nafile. geberiyorum laaannnn. eczaneye gidip iğne mi yaptırsaydım acaba. oy anam oyyy
hemen biraz asılıp sallanıyorum ve yatıyorum.
çok beterim çok. ölüyorum lan
ya felç kalırsam. öyle olacaksa bari sadece belden aşağısı tutmasın. kollarım çalışsın. hiçbir şey olmasın tabii ama illa ki olacaksa da kötünün iyisi olsun. dans hayatım bitti lan. ooooyy oyyy
hastane önünde incir ağacı doktor bulamadı anam ilacı

5 yorum:

  1. sabah arabadan inerken hastane önünde incir ağacı calıyordu. aklıma geldin, ama sen de aklına iyi seyler getirsen harika olur.

    geçmiş olsun madem belin fıtık ona göre davran, babam gibi yapma sonucları ağır olur vesselam

    YanıtlaSil
  2. sağ ol yahu ne güzel şeylerde aklına geliyorum.

    doktor bulamadı anam dorsiflexi

    YanıtlaSil
  3. Lan anlamadım ki ben senin bu belini. :S
    Gel dohtura gidek lan. Valla geleceğim yanında. Zamanı söyle sadece. Çok üzülüyorum bu haline bre.

    YanıtlaSil
  4. beni götüreceğine sen gitsene önce.
    sen çok düzgünsün sanki. dandik lan bizim nesil. etrafımdaki hemen ehrkesin sağlık problemleri var. ne vediler lan biz doğarken?
    bi bokluk var bu işte.

    YanıtlaSil
  5. Eee ben gittim bana bir şeyin yok diyorlar. :D
    Gerçi adam gibi bir yere gitmek lazım.
    Ayrıca haklısın lan. Bence hesap soralım. Niye bizi çürük yapmışlar?

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür