11 Eylül 2009

kamp

kaç gündür ablama kamp kurmuş durumdayım. orada kalıyorum.
Orion bey sağ olsun hepten asker arkadaşı muamelesi çekmeye başladı. gelip kolunu atıyor üzerime. keşke bu kadar şımarık olmayaydı da biraz adam gibi dursaydı. çekilmiyor bir süreden sonra. sürekli hav hav hav hav.

dün akşam gelenekselleşmiş olan diğer bir iftar topluluğumuzla birlikteydik. çok topluluk sayılmaz. en azındna Tamer Hoca ile buluştuğumuz kadar topluluk değil. Deniz, Melis, Selin ve ben. bu kadarız. her sene bir eksik iki fazla toplanıyoruz. altı yedi yıl oldu bu işe başlayalı. ya lisedeyken başlamıştık ya da bittiği sene. hemen resim de ekleyeyim.

4 yorum:

  1. afiyet olsun, hem ben gecen gun selin gördüm.

    lise koridorlarından sonra adliye koridorlarında : )

    YanıtlaSil
  2. hukukçu olmak kötü şey be
    kim ne derse desin. pislik bir iş.
    yazık size.

    YanıtlaSil
  3. tesekkür ederim muthis moral verdin, hemen büroya gidiyorum.

    YanıtlaSil
  4. rica ederim ;)
    ama böyle be. düşün devlet savun derse C.G.(17) gibileri bile savunmak zorundasın. kötü iş, kötüüü

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür