23 Eylül 2009

karanfil

dün sakalları kesmem le akşam orduevine gitmemiz denk düştü. sakallı almıyorlar çünü. bıyık serbest. Erdem, Onur, Altuğ ben gittik. orada sahne alanlar Altuğ'un okuldan arkadaşları ve kanun hocalarıymış. Altuğ'u da sahneye davet ettiler. dört beş tane türkü söyledi. sonra da çıkıp Erdemlere gittik. gece orada kaldık.ayrıca bugün metrobüste bir demet karanfil buldum. köşeye oturdum, ayağımın dibine bir baktım ki tertemiz çiçekler bana bakıyor. alıp valide sultana getirdim.
şimdi de yatacağım. yarın ders kaydı var. dekan yardımcısıyla görüşecekmişim. dilekçe milekçe vermem gerekiyormuş aksi halde garip muafiyet durumlarımdan ötürü yalnızca birinci sınıfın tek dersini(fizik) alabilirmişim. vay anasını dedim. işim geç biterse de Burçin Abinin yanına giderim. erken biterse tükkana dönerim.
böyle işte.
bu arada blogger sapıttı. Türkiye erişimi engelli.
sen nasıl yazıyorsun deme. keramet bende.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür