07 Eylül 2009

şekerşey

bi' ara hasta olabilirim. hatta bu ara hasta olabilirim. başım çok fazla ağrıyor. burnum da tıkalı. zaten başım muhtemelen o yüzden ağrıyor. bir de saygı ve düşünceden yoksun sigara içicilerinin iğrenç, bok kokulu dumanlarını solumak durumunda kalabiliyorum gün içersinde. hepten beter oluyor. anlatamam içimdeki öfeyi. nasıl bir soysuzluktur toplum içinde sigara içmek anlayamıyorum. kişinin zerre kadar karakteri olmaması gerekiyor. hayvansınız lan hepiniz. sigara içmeyen insanların olduğu yerde sigara içenler; size söylüyorum, hepiniz şerefsiz ve karaktersiz hayvanlarsınız. evet, böyle. nefret ediyorum topunuzdan.

bugün çok ani bir şekilde odamı boyama kararı aldım. ablamı Bauhouse'a götürmüştüm. evini boyayacakmış. boyaların önünde 15-20dk harcadıktan sonra acaba ben de odamı mı boyasam dedim ve 40 dk kadar vakit geçirip zar zor bir renk seçebildim. venedik pembesi. eve, ismi bu. venedik pembesi. bildiğin açık pembe. başındaki venedik ne oluyor bilmiyorum.
osmanlı kırmızısı alacaktım ama çok koyu gelir diye düşündüm. bir de şu andaki renk mavimsi beyazımsı. bütün duvarları boyamayacağım için kırmızıyla kötü dururdu. osmanlı kırmızısı dedikleri de kırmızı ve bordo arası güzel bir renk.
entel misin niye bütün duvarları boyamıyorsun demeyin. bilgisayar ve kitaplığın bulunduğu tarafı çekip arkasın boyamam çok zahmetli iş. kapı tarafında zaten minicik duvar var. gerisi dolap. diğer iki duvarı boyayacağım o yüzden. diğer iki duvar dediğim duvarlardan biri odanın diğer duvar yüzölçümlerinden daha büyük bir yüzölçümüne sahip zaten. yani tembellikten değil aslında bu iş azaltma durumum. zaten belim çok ağrıyor 2-3 haftadır. bir de kitaplıkları çekersem hepten yamulurum. hoş benim işim belli olmaz. bakarsın diğer kısımları bırakıp sadece oraları boyarım. şaka lan şaka. o kadar da salak değilim.
aslında yeşil yapmak istiyorudm duvarı ama duvara sürünce nasıl görüneceğini tam kestiremedim. kulüp odası aklıma geldi. odam da çok beter türbe olabilirdi.

aklımda yazacağım bir kaç şey daha vardı ama unuttum galiba.
aha hatırladım. Elif ile bir gösteri için çalışıyorduk. bugün gösteri iptal oldu fakat yine de yarın buluşup gösteriyi kendimiz için tamamlayacağız. bu bahaneyle ikimiz de tango çalışmaya başlamış olduk. sezon açıldın da biraz tango açılımı yapalım. özlemişim. aslında çok özlememişim ama bazen keyifli oluyor işte.
Suzi İstanbul'a dönsün artık.
Niyan'ın doğum günü bugün. dün gece kutlamaya yeltendim fakat bendeki iki hattı da kullanılmıyormuş artık. sabah olunca 19 mayıstaki buluşmada numarasını almış olduğum aklıma geldi hemen bilgilere baktım ve ahan da oradaydı. sonra aramadım. kutlamadım. birazdan arayayım bari.
Kemani Sebuh. kürdilihicazkar longa.

Erdem'in sınıfı belli olmuş nihayet. piyade çıkmış. bir yıl daha İzmir'de eğitimde olacakmış. gerisi Allah kerim. hayırlısı olsun.
bak nasıl da açıldım unuttum der demez.
bu arada felaket beter bir hafızaya sahibim. unutuyorum her şeyi.
haydi bana güle güle. goodbye. tschüss. ciao. hasta la vista.

1 yorum:

  1. Venedik pembesi mi? Evet evet süppper! Tam benim zevkime göre! Hem pembe hem de Venedik'li! Sevdim ben bunu!

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür