05 Ekim 2009

aklımıyıkadım

banyoya girmeden önce bir şey yazacaktım ama unuttum.
belki aklma gelir diye öylesine yazmaya başlıyorum şimdi.
bugün nihayet intibak dilekçemi verebildim. niye intibak yerine başka bir şey demiyorlar bilmyiorum. sözlük anlamına göre uyum ve iki şeyin ölçülerinin birbirini tutması demekmiş. ikinci sınıf intibakımı cart curt diye yazdırdılar. onun yerine denklik deseler mesela. daha şık olmaz mı aybalam?
dilekçenin altına "intikam peşinde" fıkrasını yazacaktım az kalsın.
Süreyya Hoca nihayet memlekete döndü. kısa dönem askerlik yaptı resmen. üç aydır yoktu. bu yıl işi çok zor olacak. hep koşturması gerekiyor. yerinde olmayı istemezdim.
galiba aklıma olan şeyi hatırlayamadım. bu yazdıklarımın içinde değildir diye düşünüyorum.
had safhada unutkanlık ve dalgınlık var. neyse ki yalnız değilim. Elif ve Belgin'de de varmış. mevsimsel diyerek avunmaya çalışıyorum. en azından şimdiye kadar arkadaşlarımı eve kilitleyip işe gitmedim.
erkenden yatacağım bu akşam. haydin tschüss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür