14 Ekim 2009

domuzmuyumkuşmuyumbilemedim

dün Ceren-Bilge-Semra ile buluştuk. yuesbili Şahin K macerasının yıldönümünü kutladık. düşününce hâlâ çok garip geliyor. isminin ne olduğunu tam olarak öğrenemediğim aynı yerde buluştuk ama karanfil bulamadım bu sefer. kaç çiçekçi gezdim ama yoktu. her neyse. zaten bir saat gecikmeli gidebildim. Kozyatağı-Taksim otobüsüne binip gittim. ama otobüs Kozyatağı'na gidiyormuş. ne bileyim. çok Taksim gibi gözüküyordu.
dünkü solfej dersi çok güzel geçti. bana öyle geldi yani. hiç olmadığı kadar hızlı ilerledik. bir şeyleri yapma stresi olmaması etkiledi herhalde. bilmiyorum. normalde iki etüt zor yaparken sekiz etüt yaptık. gerçi epey zaman önce yapmıştık ama olsun lan. sevindim yine de.
daldan dala atladım yine. akşam eve dönerken çok güzel yıkandım. götüme kadar ıslandım. sonra otobüste bir sızmışım o ıslaklıkla oh aman ollallaa. burnum filan tıkalı zaten. horul horul horlamışımdır da muhtemelen. yanıma kimse oturmasın diye hayvanlık yapıp çantamı da yan koltuğa koydum. inmeye yakın uyandığımda başka boş yerler vardı. herhalde fazla küfür yememişimdir.
burnum tıkalı. niye? çünkü feci grip oldum. galiba Altuğ'dan geçti. geçen akşam çalışırken burnunu çekip duruyordu. civarımda başka hasta yok çünkü. hasta olacak kadar üşütmedim de son zamanlarda. geçen sene ne güzeldi ya. hiç hasta olmamıştım. bir iki sefer hastalık başlangıcı gibi olmuştu ama hemen geçmişti. bu sefer ateşim bile çıktı. ha daha iki gün oldu ve muhtemelen en fazla iki gün içinde iyileşirim ama yine de kötüyüm. halsizim. üzüldüm bu yıla hastalıkla başlamama.
önümüzdeki maçlara bakacağız artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür