09 Ekim 2009

erdemingazabındankoru

Erdem insanı öyle bir iş yaptı ki bugün, adamın kölesi mi olayım ağzına mı tüküreyim bilemedim. iyi niyetli çalışması böyleyken gazabından korkuyorum adamın.
bakalım. inşallah kul köle olurum kendisine. heyecan, adrenalin, yusuf yusuf, üç buçuk... tavan yaptı.
bakalım zaman ne gösterecek. bekliyoruz.
bu arada nihayet güzel bağlamasına kavuşacakmış. çok sevindim. zil bağlamalardan kurtuluyor artık.
darısı başıma.
aranızda para toplayıp şahane bir tanbur ve kemençe alsanıza lan. sevinirim. fukara sevindirmek sevaptır. vallahi.

İzmir'e gitmek istiyorum.

4 yorum:

  1. olum 5 yıldır daha kendime bir ud alamamışım.. sana tambur -kemençe alıcaz bidee, yuuhh evin müzik aletinden geçilmiyor biz ne yapalım ne eyleyelim civan...

    YanıtlaSil
  2. çok kişi birleşip aranızda para toplarsanız külfet olmaz be cancağızım.
    kişi başı iki yüz, üç yüz verin tamamdır.

    YanıtlaSil
  3. Olm her tanıyan 2 lira verse. Alırız. Hatta bana gitarda alalım bu yolla. Feyssbukta grup açıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  4. ha sana gazap ha bana azap...aynı şey be kardeşim...heyecanlanma...herşey güzel olacak...

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür