14 Ekim 2009

genelev

bir ayı aşkın süredir yazacağım ama unutuyorum hep.
işyerindeki tuvalette büyük bir dumur yaşadım.
klozetin üzerinde, kafa hizasında duran çamaşır suyunun üzerinde hijyenik genelev temizliği yazıyor.
ilk okuduğumda nasıl afalladığımı siz düşünün. sonra fark ettim ki hijyenik genel ev temizliği yazıyormuş. hijyenik banyo temizliği, hijyenik çamaşır temizliği filan yazarken bir de hijyenik genel ev temizliği yazmışlar.
olmamış. insanın aklına binbir türlü şey geliyor.
Karaköy'deki gezilecek yerler kapatılacaktı. ne oldu onlara?

önceden yazmış mıydım hatırlamıyorum. Oyun, Bir Takip Oyunu oynanırken adamın biri gelip "buralarda gezilecek yerler nerede?" diye sordu. deniz kenarı mı yoksa Galata filan mı diye sorunca da ellerini yumruk yapıp avuçları yukarı bakacak şekilde kalça hizasında ileri geri oynatarak "gezilecek yer" diye tekrarladı.
bu da böyle bir anımdı.

1 yorum:

sana hayranım özgür