27 Ekim 2009

hayvanlıkyaptık

bugün şahane hayvanlık yaptık.
sabah onu yirmi geçe başlayan tango çalışması akşamüstü altıya kadar sürdü. arada sadece kırk dakika yemek arası verdik. ebems... öhmm... terbiye... gösteri yarın sabah. bakalım ne olacak. bızdıklar gayet iyi ama seyirci olduğunda heyecan yapıyorlar biraz. çok sevimliler filan diyeceğim de ola ki bir şekilde burayı okurlarsa ayıp olur(dememiş gibi yaparak deme sanatını icra ettim).
onları gördükçe keşke altı yedi tane filan kardeşim olsa diye düşündüm. onları görünce düşünmedim. şimdi bunları yazarken düşündüm aslında. canın sıkıldıkça mıncıkla, şınav çektir, tekme at, saçma hareketler yaptır... keyif. sağ olsunlar katlanıyorlar. müzik öğretmenleri Zeynep Ebru Hanım da Aslı Hocanın konservatuvardan arkadaşı çıktı. beden eğitimi hocası Neşe Hoca da orada. hiç yabancılık çekmiyorum okulda. niyedir bilinmez. kendi okuluma gitsem daha fazla yabancılık çekerim herhalde.
kendi okulum deyince aklıma geldi. üniversite ile ilgili bazı gerçekleri yazacağım. şimdi gözüm yemiyor. yatmak istiyorum. sonra hatırlarsam yazarım (sabahın köründe okuldaydım. taş gibi hatunlar var lan. öyle böyle değil. ya zevkim hepten değişti ya da okulun kız profili kendini aştı)

3 yorum:

  1. yok yok kendini aştı okul :D doğru o :)

    YanıtlaSil
  2. ikinci öğretime gece kıyağı yaparlar mı acaba?
    mesela jartiyer-büstiyer mecburiyeti olsa.

    YanıtlaSil
  3. Dilekçe verin olm. O kadar para veriyorsunuz. Olur mu olur

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür