23 Ekim 2009

iletişikbünye

iletişim denen şeyden koptum bir süredir. çok koşturmaya başladım. internete bile giremiyorum adam gibi. yazmamamdan anlamışsındır zaten.
bir iki haftadır telefonsuz yaşıyorum. birisini arama ihtiyacım olmadığı zamanlarda kullanmıyorum.
Vefa Lisesi'ndeki çalışmalar son sürat devam ediyor. Arda'nın bacağı çatladı. Pınar'a eş nasıl bulacağım bilmiyorum. muhtemelen ben çıkacağım. bakalım. bugün haber bekliyorum.
geçen gece Zehra ile birlikteydim. bayılıyorum velede. tam cimcime.
okul işlerim karıştı.
öğrenci karnem ikinci öğretim, öğrenci kimliğim birinci öğretim, ek olarak da açıköğretime kayıtlıyım. üç farklı öğrenciliğim var fakat sorun gün içinde çözülmezse ikinci öğretim olayı yatacak. verdiğim 650 lira ile kalacağım. anladım ki üniversiteden ayrılmak üniversiteyi kazanmaktan çok daha zormuş. okula küfürlerimi iletiyorum.
bu sene aşırı yoğun olacağım gibi bir his var içimde. haydi hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür