06 Ekim 2009

kazıkazan

lan blog sanırım ruh sağlığım bozulmuş benim.
az önce Facebook'ta bir kürtaj videosu izledim. kürtaj anı değil de çıkanlarla ilgili.
izlerken ahaha ne kadar sevimli lan. ehehe çok komikmiş. bak daha aklı yok ama iki elle paraya sarılmış filan dediğimi fark ettim. utandım. ama yine izlesem yine komik gelecek diye korkuyorum şimdi.
aha da adresi bu. http://www.facebook.com/video/video.php?v=101431143206341
silerler veya silmezler bilemem.
kürtaj kötü şey. kesinlikle doğru olduğunu iddia etmiyorum ama ya bir hata sonucu doğum yapmak? o daha kötü değil mi?
her neyse, nihayetinde komik bir video olmuş bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür