15 Ekim 2009

mahrumiyet

tükkanda çok garip bir hayat yaşadım bugün.
sabah gittiğimizde telefonlar çalışmıyordu. telefon olmayınca intirnit abla da olmuyor genelde. Büyükçekmece Telekom'un bölge genelinde bir çalışması varmış ve beş gibi düzelirmiş. gelen haber böyle. internet ve telefon olmadan pek bir iş yapılamıyor. peder bey de ben eve gidiyorum o zaman dedi. bütün gün tek başıma oturdum. abdala malum olurmuş herhaşde ki Geniş Aile'nin yeni bölümünü götümüştüm yanımda. e tanburum da yanımdaydı. biraz dizi, biraz uyku, biraz müzik. geçti gitti.
erbaine girmeyi çok istiyorum. hatta abartıp bin gece kalarak dede olmayı diliyorum. ilerde bir gün fırsatım olursa da çalışmam filan gerekmezse mutlaka kendimi sazımla birlikte kapatacağım karanlık bir odaya.
ekmeğimle suyum verilsin başka şey istemem. öylece oturuveririm zararsız zararsız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür