01 Ekim 2009

mutluaküleri

mutluyum lan
normalde keyifsiz olmam gerekirdi. önce dersin olmadığını öğrendim ve hemen ardından son anda milonga iptal oldu. ben de oturdum tanbur çalışarak Geniş Aile izledim. iyice yayılıp geniş geniş olunca uzun uzun telefon görüşmeleri yaptım. keyfim yerine geldi. uzun süredir görüşmediğim iki kişiyle görüştüm. biri hastalanmış. üzüldüm ama sesini duyduğuma da sevindim (sesilya diye birisi var mıydı).
bu akşam erkenden yatacağım. keşke yine eski evde oturuyor olsaydık dedim birden. öyle esti geçti. on üç yıl az değil be. epey oturduk. tabii şöyle bir şey var ki şimdi odamı çok daha fazla seviyorum. daha bi' ev gibi benim için. oda yani. oda ev gibi. veya ben çok fazla odaya kapandım. bilemiyorum. haftasonu vaktim olursa kalan duvarlarımı boyayayım. ablamdan boyayı aldık ama henüz başlayamadım. zaten belim melim filan girdi araya hiç boyayamazdım. ara beni, boya beni.
haa bu arada yakında Farmadans'ın dersleri başlayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür