29 Ekim 2009

oldudabittimaşallah

gösteri işi bitti bugün. muazzam oldu. yani benim düşündüğüme göre öyle oldu. kimse takılıp düşmedi. kazasız belasız bitti gitti. ardından Ebru Abi'ye gittim ve şimdi açıklamayacağım bir projeye onu da dahil ettim. birlikte şehir dışına gideceğiz bir haftalığına. hem de ta anasının nikâhına.
oradan Metin Hoca'nın derslerine gittim. 3 ders üstüste. belimin neden ağrıdığını buldum. tangodan filan değil. sadece fazla volcado yaptığım zaman tango sebebiyle ağrı oluyor. eve dönerken otobüste öyle bir oturup sızıyorum ki ayağa kalkabildiğime şükretmem lâzım. bunca zamandır ilk defa bugün dikkat ettim. otobüse binerken zerre kadar olmayan bel ağrım otobüste uyandığım vakitten itibaren kendini göstermeye başladı. rahatlasın diye de inince taksiye binmek yerine yürüdüm ama hava soğumuş birazcık. Emel ve Eda hastaydı zaten. uzak durdum onlardan. dışladım. pis insan onlar.
Eylül hayvan gibi kilo vermiş. öyle böyle değil. tombiklerimiz sırayla azalıyor. önce hande, şimdi Eylül. sıranın Serkan'a gelmesini diliyorum. kurtul lan kilolarından.
Pelin ve Kenan Baila'ya gitmiş bugün. sanırım Emel ile konuşmuşlar veya tam anlamadım dediklerini. belki de Şenay ile konuşmuşlardır. tam kestiremedim.
ayrıca bir adet Malta Otobüsüm oldu.
ha bir de "74 model" diye lâkâbım oldu. afro saçları kesmek gerekiyor galiba artık. ya da ispanyol paça pantol ve göbeğe kadar açık göynek giymeliyim. bir de kolye taktım mı tamamdır. kimse tutamaz beni artık.
lets dance under the shiny, happy discoball

3 yorum:

  1. dogum günüm kutlu olsun di mi

    YanıtlaSil
  2. Olm gitmiyor ya. Tam da zayıf olduğum fotoları bakınıp hey gidi günler dedikten sonra okudum. Fena koydu lan. :D
    Kesme saçlarını!

    YanıtlaSil
  3. olsun tabii be yav. kaç yıl oldu gelip göremeyeli bilmiyorum ama olsun, hep olsun. doğum günün değil her günün kutlu olsun cancağızım.


    saç kesme zamanım yaklaşıyor gibi bir his var içimde.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür