13 Kasım 2009

bailatangonunvesikalısı

dün tango vesikası aldım.
Metin Hoca sürpriz yapıp hem Baila Tango Amerika hem de Baila Tango İstanbul adına tangoya katkılarım, gençlere yaymam vs adına iki adet sertifika verdi. sonra da ders yeni hocanızın deyip son yarım saati bana bıraktı. afalladım. birazdan görmemişlik yapıp sertifikaları tarayabilirim.
sonra milongaya gittik. Güralp'in beşinci yıla giriş milongasına. on biri geçiyordu gittiğimizde ama gece ikiye kadar tolam iki tanda ancak oturdum galiba. uzun süredir bu kadar çok dans etmiyordum bir milongada. ayaklarım hâlâ ağrıyor desem özetlerim herhalde. değişik bir şey de oldu. bir hanımefendi beni Fransız zannetmiş. nasıl benzedim Fransız'a bilmiyorum. Arap, Hindu, İranlı filan dese renkten kurtarırım belki ama Fransa'ya yakıştıramadım kendimi.
gece de topluca Elif'te kaldık. aslında çok da topluca değil. Suzi artık orada yaşıyor. ek olarak Feyza vardı sadece. böyle işte.
sertifikalıyım, çok fiyakalıyım.

3 yorum:

  1. danke dir gulüm.
    (bak, adamın huyundan suyundan kaptım bile. hem Almanca konuşuyorum hem gulüm diyorum)

    YanıtlaSil
  2. Alman laz vardı lan bir dizide. :) "Şön daa" diyip duruyordu. O geldi aklıma. :D Hangi diziydi o ya? Sucuydu bunlar. :) Su istasyonları vardı bir sürü. :) ahuauh...

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür