30 Kasım 2009

bayramparapamparapam

dün Theo'da bayram kutlaması yaptık. çilingirimsi sofra ile geçti. başka bir şey hatırlamıyorum.
Erdem'in yanlışlıkla çektiği resmi görmesem onu da hatırlamazdım herhalde. yirmi, yirmi beş dakika filan dalıp uyudum muazzam manzarayı izlerken. uyandığımda tanbur çalmak istedim ama millet uyanmasın diye çalamadım. mızrapsız olarak birazcık tıngırdatabildim. sonra sabaha doğru çıktım. yol üstünde dolandım biraz. geri gelip mis gibi yattım. mis gibi derken misk gibi olan mis. koku yani. huzurlu huzurlu ve bol rüyalı uyudum. sabah olunca bulaşık yıkadım. gece tanbur çalamayınca patlamayı eve gelince yaşadım.
niye bilmem, seyirlerimi kaydedesim geldi. her başladığım kayıtta telefon çalar mı yahu. insaf. sonra da "Özgür telefonlara niye bakmıyor" dersiniz. ulan ben öyle çalan telefonla değil konuşmak, yüzüne bile bakmam. cep telefonu, ev telefonu, kapı... hepsi sırayla çaldı. hiçbirine bakmadım. bakasım da yoktu zaten.
daha sonra Şelale aradı. İstanbul'a geliyoruz demesini çok istedim ama bayramlaşmak için aramış. çocukları çok özledim.
ha bu arada artık bağlamaya başlamayı düşünüyorum. iki üç türkü çalayım yeter.

2 yorum:

  1. allah sana 72 saatlik gün 25 günlük hafta 16 haftalık ay 72 aylık yıl filan versin de beni gör.

    YanıtlaSil
  2. o kadar fazlasında gözüm yok. birazcık artsa yeter.
    bu saate kadar bil bakalım n'aptım.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür