25 Kasım 2009

bedevi

böyle bir doğa kanunu gerçekten var. bir şey olmayacaksa olmuyor. şimdi böyle yazınca olmadı. aklımda güzel, karizmatik bir kanun vardı ama unuttum.
dün derneğe yine gidemedim. yine diyorum. çünkü daha sadece bir defa gidebildim. onda da çalışma değil, yönetim kurulu seçimi oldu.
evden yürüme mesafesinde sayılabilecek bir yerde olmasına karşın arabayla saatler süren bir yolculuk yaşadım.
debriyaj teli kopmuş. evden çıkınca mal gibi yolun ortasında kaldım. sigortayı hizmet zımbırtısını aradım. şahane bir hanımefendi ile konuştum. aracın nerede kaldığını sordu, Beylikdüzü cart curt diye anlattım. çekici yollayacak. nereye çekilmesini istersiniz diye sordu. en yakın servis neredeyse oraya çekilsin dedim. Kâğıthane'de anlaşmalı servis var dedi. şaşkınlığı üzerimden atamamışken Kadıköy, Kozyatağı'nda da var dedi. sonra Avcılar, Küçükçekmece filan var ya oraların ilersindeyim ben dedim. O zaman Küçükçekmece'deki servise çekebilirler dedi. fazla uzatmadan he he deyip kapattım.
çekici gecikti. yolda kaza varmış. zaten adam trafikten kaçmak için TEM'e çıkarken telefon gelmiş. evine gidiyormuş. ona sordum bildiğin servis var mı yakınlarda diye. birisini arayıp konuştu. Emin filan diyor konuştuğu kişiye. sordum o da çekici mi diye. tipini tarif ettim. meğer bizi daha önce Ambarlı sahilinden çıakrtıp yolda arabayı terk eden lastikten kurtaran Emin Abi imiş. velhasıl ne Altuğ'a gidebildim ne de derneğe. elimde tanburla dolanıp durdum.
servis için de Kâğıthane'ye filan gitmedik tabii ki. Beylikdüzü Migros'un arkasında varmış. bu da böyle bir anımdı işte.
gündüz de yine trafikte bir polis vak'ası yaşadık ablamla. onu da başka zaman anlatırım a canlar. şimdi yazasım gelmedi.

11 yorum:

  1. Emin abi ha; iyiymiş:) Selam söyleseydin.

    Yaptığı işi bilmeyenlerden nefret ediyorum. Bilmeyip bilmediğini kabul edenler hariç tabii ki.

    YanıtlaSil
  2. yine gel de bu sefer bizim düldülle yolda kalalım.
    alıştım artık nasıl olsa.
    arada sırada bi'şeyler yaz be sen de.
    cadalozun taraflı yazılarından takip etmeyelim gündemi.

    YanıtlaSil
  3. Yok olm iyice karımköylü oldu bu Onurcuk. Eskiden arar sorardı. Arıyoruz açmıyor bile herif. :P (Desene sen farklısın sanki) :)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl arıyoz da açmıyor; yalanın dikalası!!!

    YanıtlaSil
  5. Zaten orada yalan söylüyorum. Bu pek açık. :)Hani kendime kızıyorum senin üzerinden. :)

    YanıtlaSil
  6. beni arayan bile yok ki açayım.
    şaka lan şaka. arandığımda ulaşılamıyorum ki

    "Arayan mevlasını da bulur belasını da!"
    -Atatürk
    (eskiden bütün atasözlerini Atatürk ve İsmet Paşa aralarında konuşurken söylemiş sanıyordum. birisi bana yalnız olmadığımı söylesin)

    YanıtlaSil
  7. Benim de ona benzer şeylerim vardı. Yalnız değilsin dostum. Her çocuk vaktinde böyle salak saçma şeyler düşünmüştür.

    Misal ağrısız kulak delinir'i bir atasözü sanıyordum ben de. Ne var yani?

    YanıtlaSil
  8. Benimki biraz yeni ama olsun, yazacağım yine. Zira birilerine söylemem gerek, yoğusa çatlayacağım. "Kavak Yelleri" diye bir tv dizisi var ve dizi müziğini "Pinhani" diye bir grup yapıyormuş; şarkının nakaratımsı bölümüne ben de eşlik ettim haftalar boyu. Nakaratımsı: "... bir anda, bir anda, bir anda..." diye gidiyor. Bense şarkıya masalımsı hava katıyormuşum da habarım yokmuş... " viranda, viranda, viranda...". Yani neymiş tuhaf yalnızlıklar yalnız değilmiş de mi evlat. Hayde, Allah Rahatlık eyleye...

    YanıtlaSil
  9. iki gün önce ben de şarkılı bir gariplik yaşadım.
    Kıraç'ın bir bakır bileziğe razıysan gel filan diye bir şarkısı var. bilen bilir. geçen akşam arabada giderken radyoda çalıyordu ben de biliyormuşum sözlerini. söylüyorum filan. parçanın sonuna geldiğimde "razıysan gel beni dinle" olmadığını fark ettim.
    eskiden dinlediğimde pek garip gelmemişti ama o gün söylerken de anlamlarla örtüştüremedim zaten. sonunda da yavaş söyleyince "razıysan gel beni dinle" değil "razıysan gel benimle" olduğunu öğrendim
    beniiimle diye uzatılmaz ki. benim suçum değil. Kıraç beyin yapacağı bu kadar olur işte. suç bende değil

    YanıtlaSil
  10. Onun sebebi şu:

    Kıraç şarkı söylerken "meee"liyor. Bak dikkat et her şarkısında var o durum. Gerçi 1 tanesini dinle yeter. Zaten hepsi aynı şarkılarının.

    Kurban bayramı öncesi meee'lemeyi kesmesini öneriyorum.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür