20 Kasım 2009

çokoldu

bir buçuk ay üzerine Altuğ ile görüşebildik. az kalsın görüşemeyecektik zaten. görüştük dediğim de yolda birlikte geldiks adece. tabii evler Beykent ve Büyükçekmece'de olunca Üsküdar'dan eve dönmek epey zaman alıyor. iyi oldu.
yarın eczacılıktaki dersler başlıyor. 17:30'da başlayacak. bekleriz efendim.
dün gece de uyuyamadım. üçe geliyordu eve vardığımda. sonra yıkan et derken mal gibi oldum bugün.
yalnız yemek yiyip zaman kaybetmemek için zor tutuyorum kendimi. yaprak dolması var lan içerde. evet yaprak dolması. sarması değil. sarma demek yapay bir şey. dolmadır o. hemen ısıtıp yesem yatmam iyice gecikecek. kahvaltıda yerin. evet, evet. en güzeli bu. kahvaltıyı dolmayla yaparım.cumarteis günü Melin Yuna'nın kadın tekniği çalıştayı var. yine orada olacağım. niyeti olanlar kayıt yaptırsın.
7 Kocalı Hürmüz'e gitmek istiyrum. Erkan Can, Haluk Bilginer. daha ne olsun.

3 yorum:

  1. Şu 7 Kocalı Hürmüz'e bende gitmek istiyorum. KAdrosu da bomba dediğin gibi. Bize şöyle yine bir davetiye çıksa da gitsek. :P :)

    YanıtlaSil
  2. sıradaki davetiyeler senden. ben dört tane bulup sıramı savdım. zaten pantolon filan almam gerekiyor. iyi olur öyle taze kumrular gibi gitmemiz.

    YanıtlaSil
  3. ahuauhau :D Valla bulamam ben belki öyle bilet ama karuselde biletler 6 lira. Gel ısmarlarım yani. Pantol alışverişini de yaparız beraber. Özleştim zaten.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür