15 Kasım 2009

fotomodelonga

bugün geç kalktım. süper şahane oldu. uyudum be en sonunda. uyumasaydım işim işti zaten.
sonra meşke gittim. çok trafik vardı, geciktim. meşten sonra Korkut'un bir projesi için fotomodellik yaptım. güzel bir proje. bitirsin de öyle açıklarım ne olduğunu. hatta tüm projeyi bile yayınlayabilirim. şimdilik telif haklarına saygı duyalım. çekimleri Baila Tango'da yaptık. tuvalette... ardından yemek yedik bol sohbetle.
milongada ise kedimi aştım yine. dur durak dinlemiyorum artık. kim gelirse haydin dansa, haydin felaha. teşekkür plaketi aldım. Süreyya Hoca camdan yapmış. çok şık.
iki gibi çıkıp eve geldim. çok ilginç bir taksimetre gördüm. dikiz aynasına giydirilmiş. hem ayna hem taksietre. üzerinde plaka bile yanıp sönüyordu. kendimi saybörg gibi hissettim. teknolojiye ayak uyduramamaya başladım bile galiba. yaşlanınca ne yapacağım hiç bilmiyorum.
bak tüm yazı boyunca yemek adına ne dedim?
sadece Korkutalp'le yemek yedik dedim. dün akşam da yememiştim. btün gün boyunca meşke giderken yediğim bir tanecik simitle durudm. menüye bakarken gözüm dönmüş, ağzım sulanmıştı. o kadar beter durumdaydım. şimdi de su ve maden suyuna yüklenip yatacağım.
ha bu arada güzel bir şey oldu. tangodan zevk alabilmeye başladım yeniden. devam eder umarım.

1 yorum:

  1. HA o taksimetreler çok enteresan gerçektende. Ben ilk gördüğümde sürekli salak gibi bakıyordum. Herifte ne o yiğenim paran çıkışmayacak diye mi korkuyon dert etmeyesin dediydi. :D Derdimi anlatana kadar canım çıktıydı. :D

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür