15 Kasım 2009

kendimikullanılmışhissediyorum

kullanılmış hediye kimi zaman daha makbûldür galiba.
çorap alınca önce kendin giyip sonra hediye et demiyorum ama ne bileyim yastık olur, battaniye olur, atkı olur, ajanda olur... şimdilik aklıma bunlar geldi. Haşmet'in Osman'a aldığı hediyeler değil tabii bunlar. Mert'ten Damla'ya olabilir veya Gülçin'den Hakan'a olabilir. Haşmet ve Osman'ın cinsel tercihlerini bilemem tabii ama işin içine duygusallık katıldığı zamanlarda az kullanılmış hediye daha iyidir bence.
öyle aklıma geldi işte. nereden geldiğini biliyordum ama yazarken unuttum.
siz siz olun diş fırçası ve don için uygulamayın. hele ki bana alınmış döner için asla uygulamayın. kalbinizi kırarım. dönerimi kimseye yedirmem. döner candır.
sap döner, keser döner gün gelir hesap döner.
size kullanılmış hediye verecek kimse yok mu? hemen ÖRERK'i arayın ve az kullanılmış hediyelerinizi kendi elleriyle teslim etsinler. ÖRERK; romantizmden terk! (olmadı galiba)

5 yorum:

  1. ne anlatıyorsun lan burda? :D Hiç bir şey anlamadım. :)

    YanıtlaSil
  2. Hiçbir şey anlamadınız mı?
    Hemen ÖRERK'i arayın, anlayın.

    YanıtlaSil
  3. Lan ÖRERK'i biliyorum pek tabi :)
    Dur bi daha okuyayım :D

    YanıtlaSil
  4. Okunmuş kitap mesela leziz mesela hatta onceden okunmuş beğenilmiş bı kitabı bir de sevdicegin gözünden okuyup icine küçük notlar almak be öyle hediye etmek...

    Su dakka yalnizligimdan bunaldim

    YanıtlaSil
  5. o da iyimiş ama okunurken yıpratılıp cildi kanırtılarak açılmamış olsun mümkünse.
    duygusal deyince sevdicek girmesin hemen işin içine. arkadaşlığın duygusallığı olamaz mı şekerim?
    olur bence. olmalı.
    o zaman Hasan ve Osman'ın arasına niye nifak tohumları serpiyorsun dyebilirsin. olmaz işte öyle şey derim.
    bıyıklı sakallı ki adamın birbirine öyle hediyeler verdiğini düşününce ne kadar kötü oluyor.
    homofobik oldum galiba. çok tırsıyorum son dönemlerde. tırsmak değil de ne bileiym işte öyle garip bir şey.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür