12 Kasım 2009

merkelefendi

dün vahayrahayrahey gibi yürüdüm durdum. müşterileri gezdim. sonra pazara girdim. kayboldum. dışarı çıkarken penye, kazak, ceket, mont gibi vahayrahayrahey giyinmiştim. ona rağmen hafif üşür gibi olmuştum. günü tamamladığımda penye ve ceketle terliyordum. böyle tutarsız bir hava anasını satayım. sonra da özgür niye hasta oluyor. hastasıyım anam.
Zeytinburnu'nun hiç bilmediğim yerlerini gezdim. sonra da sora sora Merkezefendi'yi buldum. millete sorarken her seferinde Merkel efendi diyesim geldi. Merkel'e efendilik yakışır diye düşündüm herhalde.
Merkezefendi köftecisinde muazzam bir köfte yedim. seviyorum esnaf lokantalarını. her türlü esnaf lokantasında yemek yiyecek kızlara duyurulur. gelin, sevgilim olun. bir yemeğe bir günlük sevgiliniz olabilerem aybalalarım. o kadar da ucuza gidiyorum. ama bir yemek dediğim şey aslında bir buçuk porsiyon + içecek + tatlı veya salata. yenilen yere göre çay veya kahve de eklenebilir. piyasayı çok düşürmeyeyim. başka yerlere de gitmek isterseniz hesaplara karışmam. taksi şartı da aramıyorum.
eskort kızlar misali refâkatçi erkekler şirketi mi kursam acaba. hafif pezevenkçe kokuyor ama maksat milletin işi görülsün.
misal; önemli bir davete icabet etmeniz gerekiyor fakat tek başınıza gitmeye korkuyorsunuz. ne yapacaksın? derhal ÖRERK(Özgür Refâkatçi Erkekler Kulübü)'i ara ve giyim kuşamını dahi seçebileceğiniz bir refâkatçi gelsin.
eski erkek arkadaşını mı kıskandırmak istiyorsun? derhal ÖRERK'i ara ve eski sevgiline nispet yaparak önünden sarmaş dolaş geçeceğin refâkaçtin gelsin.
milongaya mı gideceksin? hemen ÖRERK'i ara ve gâvurların Taxi Dancer dediği bir refâkatçi gelsin.
maça gitmek istiyorsun fakat tek başına gitmeye çekiniyor musun? hızlıca ÖRERK'i ara ve maç alanında seni kollayacak refâkatçin gelsin.
tiyatroya gittiğinde tuvalete girerken çantanı birisi mi tutsun istiyorsun? anında ÖRERK'i ara çanta tutacak refâkatçin gelsin.
çok uykun var ve yolculuğa mı çıkacaksın? hiç vakit kaybetmeden ÖRERK'i ara ve başını omzuna yaslayıp uyuyabileceğin refâkatçin gelsin.
ÖRERK, kalitedeki tek isim!

tutar bu iş. nereden nereye geldim bilmiyorum. asıl yazacaklarımı unuttum şekerler.
tekliflere açığım.

3 yorum:

  1. İşi büyütmek istersen ben varım.

    YanıtlaSil
  2. dün tanıtımlara başladım bile.
    gazamız mübarek ola goç yiğitlerim.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür