19 Kasım 2009

pantolonunuçoksevdimçıkartonubebeğim

az önce NTVMSNBC'de diyet yerine bunları yapın başlıklı bir gerzek yazısı okudum.
tam anlamıyla aptallık dolu. Erdem geldiğinde Theolar'da otururken televizyonda bir haber vardı. mankenin birisi şişmanlara laf etmiş, başka sapsızın biri de şişmanlar da seksi olabilir, şöyle giyinirse çekici olur, böyle giyinirse  ilgiyi göbeğinden başka yerine çeker filan diyordu. gavur deyimiyle tam bir bullshit. boğa boku yani.
ulan gerizekâlı; millet sizi dinledi, kendini düzeltmek yerine giyim kuşamını düzeltti. e peki bu insan evladı hiç soyunmayacak mı? o zaman o pörtlekler ne olacak?
siyah giydin bilmem neren yok gibi gösterdin. peki, ya çıplakken?
topuklu ayakkabı giyip bacaklarını ince ve uzun gibi gösterdin. peki, ya çıplakken?
ilgi çekici iç çamaşırları giyip kendini güzel hissettin. peki, ya çıplakken?
korseni giyip karnın, kalçan az gibi gösterdin. peki, ya çıplakken?

bunlar hakkında mantıklı açıklamalar bekliyorum.
biraz beklerseniz şahane bir deneye ortaklık edebileceksiniz. bir süredir yağ bağlamaya çalışıyorum. karın ve sırt bölgemi yağlandırmak için elimden geleni yapıyorum.
sonra günlük 10 ile 15 dakika arasında değişen ufak bir spor programı ile sonuçları hep birlikte inceleyeceğiz. şişmanlık bilinçli sağlıksızlıktır. sigara içmekten farkı yoktur bana göre. vaktiyle bilinçsizdim de önemsemiyordum cart curt demek de aptallıktır. aptallığı bahane olarak öne sürmek ise mantıksızlıktır. uygun sporunu yapıp beslenmeni düzene sokacaksın. başka bir kilo verme yöntemi yok. şahane selülitler için ise ancak geçmiş olsun diyor ve vaktiyle alacaktın önlemini, geri dönemezsin artık diyoruz.
çok seksist (ne demek bilmiyorum) bir yaklaşım gibi durdu fakat hayatın gerçeklerinden birisidir bu. insanın kendine olan saygısı. kendisini geçtim, eşine olan saygısıdır.
-beni seven böyle sevsin
+bokumu ye beybi

3 yorum:

  1. Artist. (Bil bakalım neden dedim bunu?)

    YanıtlaSil
  2. sanatla filan uğraşmaya çalışıyorum ya ondandır

    YanıtlaSil
  3. yok şişkolukla ilgili şeylere alındım ondan. :D

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür