28 Kasım 2009

sarelleyiyelimçayiçelim



Sarelle şahane br iş yapmış ve şu sevimli kavanozcukları çıkartmış.oyuncak gibi. ha bu arada Nutella oalyı tamamen kapitalist dayatmadır. bu işin özü Sarelle'dir. hatta kakaolu fındık kremalarının genel adı Sarelle'dir benim için. başka kimin çeşmesi vardı he? küçükken Sagra'ya gidip de kavanoza Sarelle doldurtmayan anlamaz halimden. sıcak sıcak akardı çeşmeden. ne güzel komşumuzdun sen Fahriye abla.





 bu resimde ise çay bağımlılığımı resmettim sayın okurlar. günde iki litreye yakın böyle ot içiyorum. çok fenadır belki ama çok güzel lan. bu resimdeki arkadaşta ıhlamur bombardmanı var. bol ıhlamur, çok az adaçayı, biraz karanfil ve tabii ki tarçın. tarçınsız hayat düşünülemez.

masam biraz dağınık gibiymiş ama aslında çok düzenli biriyimdir. yersen.
şimdi dikkat etim de masamın üzerinde demir törpüsünden fulara, kulak tıkacından penseye ve hatta saç tokası, el kremi, duş jeli, Novalgin oral damla, reçine, süt, altı adet saat, küçük boy tornavida seti, Nerox B, ayna, kilit, cımbız, çini kalyon, Süreyya Hoca'nın kıvrımlar serisinden tabak ve ellerden tango tutuşu, bdem yağı, biber gazı, mum... of bunlar sadece görünen kısımda. kağıtların, kitaparın altında, üst rafların arkalarında neler var kim bilir. vay anam vay. temizlik vakti gelmiş diyeceğim ama gelmedi aslında. pasaklı halimle seviyorum kendimi.
Halime'm ne yapıyordur acaba şimdi. muhtemelen kemikten başka yeri kalmamıştır ama şahane babaneydi he. pamukçuk insan. annem ve halam öldürdü kendisini. anlatırım bilahare.

7 yorum:

  1. oof ooff o çeşmeden akan sarelleler sagra spesyal tükanları..

    o diil de ilk adım devam sütü muzlu yaaamiiiiğğ

    YanıtlaSil
  2. kadraja şifa kaçmış.

    YanıtlaSil
  3. Sarella güzel pek tabi. İlk göz ağrımız. Nefis. Harikulade. Buraya kadar tamam ama Nutella'yı kapitalist sermaye diye elinin tersi ile itmek de gerçek dışıcılık oluyor Özgürüm.

    YanıtlaSil
  4. sarelleme uzanan eller kırılsın. her türlü çamur atarım.

    YanıtlaSil
  5. Evet Sarelle'ne uzanırım. Ama hepsini kendim yimek için.

    YanıtlaSil
  6. yimah istersen paylaşırım.
    severim seni. babanı da severdim süt oğlan. sümüksüzün tekiydi.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür