08 Aralık 2009

aldatanmim

bir süredir etrafımda geçen konuşmalar ve geçen günkü denyo bekaret muhabbeti üzerine bir konu hakkında yazmaya karar vermiştim ama fırsat olmadı. yazarken de bari ankete dönsün hem de hayatımda ilk defa bir mim başlatayım dedim. böyle mi başlar bilmiyorum. ortaya atarım. mim tecrübeli olanlar, mesela mim kemal öke, düzenleyip katılır isterse.
ağır itiraflar dönecek aşağıda. rahatsız olacağını düşünenler okumasın.

aldatmak nedir?
bildiğin kandırmaktır. keriz yerine koymak. kimi zaman iyi niyetten kimi zaman art niyetten ama sonuçta kandırmaktır. hoş değil. yapmayalım. 

eşini (sevgili, karı-koca, kız-erkek arkadaş... ne dersen) aldattın mı? evet ise nasıl ve ne hissettin?
evet. fiziki olarak asla fakat zihinsel olarak çok defa. hatta neredeyse hep defa. pişmanlık ve mahcubiyet. vallahi ağır bir yük. yapmayın etmeyin.

eşin seni aldattı mı? evet ise nasıl ve ne hissettin?
aldattıysa bilme şansım yok. aldatmaya yeltendilerse haberim olabilirdi. aldatıldığında aldatıldığını bilmezsin. başarısızlıkla sonuçlanırsa anlarsın ancak. ihanet konusunda başarısız bir girişimle karşılaşmadım henüz.

arkadaşlarını aldattın mı? e.i.n.v.n.h?
hem de nasıl. hepsini. çatır çutur aldattım vallahi. hiç yalan söyleyemem. yani söylerim. şimdi söyleyemem. yoksa deliler gibi yalan söylerim, söyledim. her dediğime güvenmeyin. ufak tefekten büyüğe o kadar çok yalan söylerim ki ruhunuz duymaz. ya da duyar ama terbiyenizden yüzüme vurmazsınız.

arkadaşların seni aldattı mı? e.i.n.v.n.h?
başarısız girişimler illa ki olmuştur 25 yıl içinde. şimdi tam olarak hatırlayamıyorum ama var yani böyle şeyler. insan insanı aldatır.

aileni aldattın mı? e.i.n.v.n.h?
evet. daha küçücükken başladım hem de. ortaokuldayken bir iki sefer patenle Bakırköy'e gitmek için izin sitemiştim. kızmıştı annem. Atrium'a, Nuran Ablaların oraya gitmeme filan izin vardı. ben de Atrium'dayım, satrançtayım, yokuştayım diyerek geziyordum. pişman değilim. pişman değilim, yine olsun yine yaparım. aile krizi çıkmaması için bu kadarla yetinin. 

ailen seni aldattı mı? e.i.n.v.n.h?
muhtemelen evet. mesela ablam çok aldattı. daha beşikte bebeyken kandırıyorlardı. kurt isterim, at isterim diye ağladığımda telefon açıp kurt siparişi veriyorlardı. bekliyordum ben de gelsin diye. hiç gelmedi. hislerimle oynadınız lan. "alo, kurtçu, kardeşim ağlıyor, kurt istiyormuş. hemen kurt getirin bize" sesleri hâlâ kulağımda. o kadar içime işlemiş. sonra annem de tavuklu çorba yaptığında içindeki tavuklar niye var diye sorunca "a yanlışlıkla düşürmüşüm" demişti. sonraları bir gün şehriye çorbası tavuksuz çıkınca yine düşürsene içine demiştim de ondan sonra ortaya çıkmıştı o tavukların kaza sonucu düşmediği. yalanlarla geçmiş bir çocukluk döneminden sonra gayet normal böyle yalancı olmam.

kendini aldattın mı?
çılgınlar gibi. en sevdiğim şey. sonradan ortaya çıkınca kötü oluyor. küsüyorsun kendine filan ama çok zevkli. yapmadım diyen yalan söyler. kafanın bir köşesinde biliyorsun kandırdığını ama yine de kendin alamıyorsun. hele ki imkansız gördüğün konularda, canın sıkkın olduğu dönemlerde. kendini aldatırken etrafını da aldatmak zorunda kalıyorsun. o kötü oluyor işte

en korktuğun aldatılma biçimi?
toplu aldatılma. yani bir topluluk tarafından arkamdan iş çevrilmesi. vallahi korkuyorum. bir iki kişi karşısında salak yerine konmak bir derece telafi edilebilir fakat topluca aldatırlarsa... o çok fena. düşünmesi bile kötü. inşallah başıma gelmemiştir.


kopyala-yapıştır kolaylığı için ayrı olarak sorular
  1. Adatmak nedir?
  2. Eşini (sevgili, karı-koca, kız-erkek arkadaş... ne dersen) aldattın mı? Evet ise nasıl ve ne hissettin?
  3. Eşin seni aldattı mı? Evet ise nasıl ve ne hissettin?
  4. Arkadaşlarını aldattın mı? E.i.n.v.n.h?
  5. Arkadaşların seni aldattı mı? E.i.n.v.n.h?
  6. Aileni aldattın mı? E.i.n.v.n.h?
  7. Ailen seni aldattı mı? E.i.n.v.n.h?
  8. Kendini aldattın mı?
  9. En korktuğun aldatılma biçimi?
uzun süredir bir mim başlatıp Onur'u vurmayı düşünüyordum belki yeniden yazmaya başlar diye. geçen gün yazmış. yaza yaza da şifre kırma yöntemi yazmış denyo. onurCUK

4 yorum:

  1. 7 gün sonra okudum 77 gün sonra da yazarsam hiç şaşırma:)

    Yazarım ama bi ara; kesin, heralde, belki...

    YanıtlaSil
  2. o halde en geç 3martta bekliyorum

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür