16 Aralık 2009

cicimeze

Cici Bebe'nin kızarmış ekmeği çıkmış. belki eskiden beri vardır ama ben yeni gördüm. tadı gayet güzel. vitamin katkılıymış. yanında da ilk adım devam sütü. normal Cici Bebe de önümde yatıyor. birazdan mideme doğru hareket eder.
şimdi gelelim ekmeğin faydalarına ve içkinin adabına.
etrafımda içerim ederim diyen çok insan var. ben içmem diyenlerdenim. bünyeme girmiş alkolü oturup şu kadar kadeh diye hesaplayabilirim canım sıkılırsa ama içmeyi biraz olsun bilirim en azından. rakı sofrasının mezelerini cartını curtunu az çok bilirim. bu az buçuk bilgimle millete bok atacağım şimdi.
içmek ve uyuşmak farklı şeyler.içmek keyif işidir. kalkıp amele pazarında içer gibi bira içmek değildir.
sofranı kurar mezelerini hazırlarsın. hafiften müzik, bolca muhabbet.
hele plastik bardakla, karton bardakla içenlere ooy oyydan başka bir şey diyemiyorum.
nasıl alakasız bir yerden giriş yaptım bilmiyorum. neyse işte kıssadan hisse olay kadehi masaya vurup ahkâm kesmek değildir. hele ki o büyük bir özgüvenle yapıp da yaptığının anlamını bile bilmeyenlere ooy oyy da yetmez.
vallahi asıl diyeceğimi unutuyordum. kızarmış ekmek rakı masası için çok önemlidir. evet, çok önemlidir. Theolarda toplandığımız gece ekmek kızartmama laf etmiş olan sevgili saygılı arkadaşlarıma da laf sokacaktım ama sokmuyorum. deniz börülcesi de candır. ya çiroz? he mi Erdemim?
ey gençler! amaç keyif almak değil de uyuşmaksa gidin uyuşturucu kullanın. ot filan çok daha ucuza gelir. vallahi diyorum. hem boşuna angarya yaşamazsınız. kalkıp mal gibi alkol tüketmektense hemen hemen aynı paraya çok daha şahane kafa yaparsınız.dağılın lan şimdi. kızdırmayın beni. bok için.
kâhya! sütümü getir. vanilyalı.

2 yorum:

  1. evladım o kadar sarhoşmuşsun ki neden ekmek kızartmana laf ettiğimi bile anlamamışsın...artistim benim...

    YanıtlaSil
  2. la yörü get
    ekmek kızartmaya henüz masa hazırlanırken başladım.
    niye kızdığını da biliyorum zaten ama orada laf soktuğum şey "kızarmış ekmek mi?" diye sorman.
    akşamüstü aradım, telefonun kapalıydı. niye buraya yazdım bilmiyorum. yazasım geldi

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür